Gereden op m'n nieuwe pony!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 21:14

Ja ik heb dus voor de tijd dat ik 'ponyloos' ben een nieuwe pony. Die huur ik dus. Het is een ruin, geloof ik, haha. 3,5 jaar, schimmeltje en een grote C pony. Hij kent nog niet veel maar was wel zadelmak al. Ik had hem opgezadeld en was er op gaan zitten. Hij snapte er niks van! Drijven? wat bedoel je daar mee? Haha. Links? Rechts? Huh Verward En hij durfde alleen aan 1 kant van de bak te blijven. (was in de buitenbak) Ik durfde hem nog niet in de binnenbak te rijden want er waren er 6 aan het rijden en ik had hem dus absoluut niet onder controle. Hij deed gewoon wat hij zelf wilde. Er was wel al een paar keer op gereden was mij verteld. Heb m'n zweep er maar bij gepakt en heb hem ook moeten gebruiken. Extreme duivel Niet echt heel vaak hoor maar heb hem wel wat tikjes moeten geven. Uiteindelijk kreeg ik hem de hele bak door, en zelfs in stap een beetje aan de teugel, en ik kreeg hem ook al in draf! En ook sturen gaat al veel beter. Heel leergierig ponytje dus! Morgen maak ik even 2 fototjes, en als die ontwikkeld zijn zet ik ze zeker op bokt!!
Verder, wie weet er een leuke naam/ Mag van alles zijn! Het is geloof ik een ruin maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Schijnheilig


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 21:33

Nou, niemand reageert Huilen En ik ben zo blij met um, en ik wil echt een naam! Clown


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 21:39

Nee, voor de tijd dat ik geen pony heb. Moet geen C-ponytje hebben, hoor. Pling

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 12:50

Ja maar er was ook niemand. Misschien was t neit zo slim maarja zo moest ik het doen en het heeft ook geholpen. er is al vaak op gereden hoor. Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 20:21

Ze heet Magic, tis een merrie, domme ik. Clown Magic is echt een leuk ponytje en we hebben haar vandaag getoileteerd en eens goed gepoetst Vork en ze is echt een mooierd. Ik heb 1 foto tje gemaakt en er komen binnenkort nog wel een keer meer foto's denk ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Gambler21, Lanoca, Mark0919, sterregoud, SunnyHorse, VanLuna en 37 bezoekers