boxtel of nie helleppppp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 12:40

ik wil eigenlijk naar boxtel voor een opleiding met dieren alleen nu zie ik er vanaf omdat ik minder tijd enzo heb voor andere dingen.
ik kan dan wel gelukkig elke dag naar kelsey maar voor de verder rest ken ik nix meer..
zou ik het doen of niet, een voordeel ik kan wel elke ddag gewoon naar me pony en das de bedoeling maar ik heb ook een vriend waar ik dan geen tijd meer voor heb
wat zou ik doen wete n jullie het?

liefs kelsey Frusty

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:55

wat is dat dan voor opleiding, en hoe heet die? 'k Heb er nl. nog nooit van gehoord dat zo'n opleiding in Boxtel zit. Het enige dat ik weet, is dat de bereden politie in Boxtel staat.

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:13

MAS ik wil in een dierentuin werken

in boxtel is die ja
en waar zit die bereden politie dan ken je me dat even doorgeven/?

liefs kelsey

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:33

'k Heb het even nagevraagd en nagezocht:
KLPD, afd. Bereden politie
Nergena 3
5282 JE Boxtel
tel: 0411-672565

hopelijk heb je hier iets aan.

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:35

thnxxxxxxxx zal er wat mee doen

liefs kelsey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:17

een meisje van mijn stal doet ook die opeleiding en die vind het geweldig. als je het heel graag wilt zou ik het gewoon doen. het is maar voor een jaar of 4 en misschien kun je je pony/paard wel meenemen

groetjes [naam]

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 18:08

Ik weet van de bereden politie dat het heel moeilijk is om daar tussen te komen. Je moet iets van 5 jaar gewoon politie-agent zijn voordat je je daarvoor kan opgeven. Maar als je het echt leuk vindt, moet je dat ervoor over hebben. Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:16

tka, minder tijd heb je altijd als je een opleiding gaat doen.
Ik doe zelf ook dierenverzorging (helmond) en ik vind het een ontzettend leuke school, alleen ben ik af en toe zwaar depri omdat ik amper tijd heb..
Dus, tis het 1 of het ander he?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:19

voor de bereden politie moet je eerst 3 jaar gewone politie geweest zijn en dan is het nog maar de vraag of er plaatsen vrij zijn bij de bereden politie, of daar dus mensen nodig zijn. en dan is het nog de vraag of je door alles heenkomt en dus daadwerkelijk bij de bereden politie mag.
zo is het mij uitgelegd op een studiebeurs, ik wou ook graag bij de bereden politie maar om nou eerst 3 jaar gewoon politie te moeten spelen...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:32

Hee Maaike, even een kleine correctie, je moet 4 jaar gewoon agent zijn geweest. Dat is de standaard-tijd die je op straat gehad moet hebben, wil je gepromoveerd kunnen worden naar bijv. Hoofdagent of in aanmerking kunnen komen voor een bijzondere opleiding, waaronder de bereden afdeling. Wel kun je meteen al een ME-opleiding volgen. Dit weet ik, omdat ik zelf de politie-opleiding heb gevolgd, maar deze niet heb af kunnen maken vanwege een kapotte meniscus. Zou wel dolgraag bereden geworden zijn. Maarja, je kan niet alles krijgen wat je hartje begeert......