Ontspannen buitenritje, nou nee...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Ontspannen buitenritje, nou nee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 19:33

Vanmiddag wilde ik eens met Imker lekker ontspannen buiten gaan rijden.

Dus: trailer aangekoppeld, paardje erin, spullen mee en rijden maar.
Ik kom aan op de parkeerplaats en lang leve de fourwheeldrive!!! OK dan! , wat een blub, ik zat meteen in zijn (2 hoog, voor de fourwheelers) vast. Versnelling in de 4 laag en effe ploegen en ik kwam eruit.

Tijdens het opzadelen begon het ge-emmer. Vader belt op: Jaja, je kan wel naar huis toe komen he? Hoezo dat dan? Het regent hier pijpestelen blablablabla..... Mijn gezicht betrok al een beetje richting Boos! , want dat was even nutteloos *wel lief bedoeld* bellen en Imker werkte al niet zo goed mee.

Tijdens de rit is mijn foon 5x gegaan, iedere keer voor iets onbenulligs, ik werd er helemaal gestressed van. Die zet ik een volgende keer echt gewoon uit, dit is niet ontspannen rondhobbelen, zeg!

Toen nog een of andere doos die met haar Bordercollie aan het wandelen was. Imker vond die hond echt eng (alles was eng vandaag Verward ) dus die stond al te stuiteren. Zegt dat figuur: rij maar door hoor, wij hebben thuis ook springpaarden Verward Verward Verward .
Nou mevrouw, misschien vindt mijn paard uw hond helemaal niet leuk, daar al eens aan gedacht? Nee, goh, daar zeg je me wat.... Blond
Dus hond aan de kant en mijn dressurende springpaard er snel langs geloodst.

Nog een keer het verkeerde pad genomen (mountainbikepad ipv ruiterpad) en de ronde was voorbij.

Eén geluk bij een ongeluk: het heeft niet geregent tijdens de rit. *LOL*

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:40

die gsm-men, daar word je gewoon gestoord van Boos! !
mijn god, op een paard hoef je toch niet bereikbaar te zijn? idd, afzetten dat ding! OK dan!

en dat 'hondevrouwtje'...: als paardenmadam zou ze zich toch een ietsepietsie beter mogen inleven in 'ruiter versus hond' me dunkt Frusty !

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:42

Heey,

Altijd leuk ja van die mensen die heel droog zeggen van rij maar door hoor. Fijn zulke mensen. Maar ja ik hoop voor je dat je de volgende keer een rit hebt die wat meer ontspannen is. Veel plezier alvast voor de volgende keer.

Groetjes sjaslique

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:18

Waar was je geweest dan? Tja jammer, dan heb je zin en dan gaat alles mis Boos! Volgende keer beter, foontje uit.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:21

Of je telefoon op stil zetten Knipoog
Jammer dat je geen rustige rit kon maken..

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:23

ik heb altijd mijn telefoon mee als ik ga rijden, gewoonte die over gebleven is van mijn tijd op Vlieland waar ik er een mee MOEST van de staleigenaar voor het geval er iets zou gebeuren. Ik zet wel altijd het geluid uit (als ik het niet vergeet Bloos )

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:27

ik heb hem altjid op stil staan, en neem lekker niet op... moet er toch iemand bijna dood gaan... maar ja onwetende mensen blijven er altijd

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:59

Pauline schreef:
Waar was je geweest dan? Tja jammer, dan heb je zin en dan gaat alles mis Boos! Volgende keer beter, foontje uit.



In Berlicum, lekker dicht bij huis.

En idd. volgende keer foontje op stil zetten, heb ik geen last meer van al dat gebel.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:39

Ach, je bent blijven zitten, geen regen, niet ervandoor gegaan, wat wil je nog meer Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 10:56

Talida schreef:
Ach, je bent blijven zitten, geen regen, niet ervandoor gegaan, wat wil je nog meer Haha!


'n Klein beetje rust zou fijn geweest zijn... Maar goed, eigenlijk heb je wel gelijk... Bloos

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:38

tja je had ook eerder je mob uit kunnen zetten Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 15:30

Als ik hem uitgezet had, dan krijg ik een boze vriend, want die vind dat je zo'n ding niet voor niets hebt.... Vandaar dat ik hem een volgende keer op stil zet.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 03:30

ik kreeg een keer commentaar toen mijn paard in zijn achteruit ging voor een oude man met tekkel (geef toe die dingen zien er ook niet uit) "als je je paard niet aan kunt moet je niet gaan rijden"
Stuiter een eind op zeg, zo erg was het niet