Nieuw zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 08:27

Nou ja, eigenlijk verslag van gisteren Lachen .

Heb een nieuw zadel . Mijn oude zadel paste niet meer op Special omdat ze qua bespiering heel erg veel is gegroeid. Dus gisteren een aantal zadels gepast. Ik heb nu een County Competitor *LOL* . Wat natuurlijk weer het duurste zadel was dat paste Scheve mond . Maar ik mag het zadel proberen tot maandag dus dat is super service.

Ik moet zeggen: Hij zit heerlijk en ligt perfect, dus wat mij betreft is dit een blijvertje!!!! OK dan!

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:13

gefeliciteerd met je nieuwe zadel! wel fijn dat je hem zolang mag proberen dan weet je tenminste zeker dat ie lekker rijd!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:52

Gefeliciteerd met je aanwinst !
Ik heb vroeger op mijn pony (ja, heel lang geleden) ook een County gehad, en dat was een prima zadel.
Mag ook wel voor die prijs Knipoog
Sterkte met je portemonnee en veel plezier met het zadel !

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 14:00

Oscar schreef:
Mag ook wel voor die prijs Knipoog
Sterkte met je portemonnee en veel plezier met het zadel !


Dank je!! De prijs is inderdaad om te Huilen .

Maar we hebben het oude zadel als vergelijk nog eens op haar rug gelegd en dan ligt de County toch veel en veel beter!!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:02

leuk veel plezier ermee... enne alles komt goed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:27

Dancer"]
[quote="Oscar schreef:
Mag ook wel voor die prijs Knipoog
Sterkte met je portemonnee en veel plezier met het zadel !


Dank je!! De prijs is inderdaad om te Huilen .

Maar we hebben het oude zadel als vergelijk nog eens op haar rug gelegd en dan ligt de County toch veel en veel beter!!
[/quote]


Hahahahaha, je lijkt mij wel!!! *LOL*
Je bent dus gewaarschuwd, niet met Nina naar Divoza *LOL*
Maarre, gefeliciteerd? met je nieuwe aanwinst??? Knipoog

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 10:53

Citaat:
Maarre, gefeliciteerd? met je nieuwe aanwinst???


Zadel is mijn enige aanwinst hoor Haha! . Ben niet van plan een ander paardje te kopen!!

Lijkt me trouwens wel gezellig om samen naar Divoza te gaan. Ik zal Bart vast voorbereiden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:59

Dancer schreef:
Citaat:
Maarre, gefeliciteerd? met je nieuwe aanwinst???


Zadel is mijn enige aanwinst hoor Haha! . Ben niet van plan een ander paardje te kopen!!

Lijkt me trouwens wel gezellig om samen naar Divoza te gaan. Ik zal Bart vast voorbereiden .



*maakt alvast een verlanglijstje* Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:37

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 08:53

Helaas Verdrietig Het zadel blijkt toch niet helemaal goed te liggen. Special liep de eerste twee dagen helemaal verkrampt. Ben nu dus weer op mijn oude zadel aan het rijden en donderdag wordt dus weer een middagje zadels passen. Ik ben nu echt blij dat ik het zadel wat langer mocht proberen, kan hem nu gewoon weer inruilen voor een ander OK dan! !

Odeale

Berichten: 1775
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:46

Wat jammer zeg!! Ik heb ook een nieuw zadel gekocht. Hij zit heerlijk!
Het is een CTD, ziet er nog perfect uit. Het zelfde als de Stübben zadels, alleen dan zijn die randjes die over het zadel lopen aubergine-kleurig.

De zadelmaker is erbij geweest met passen, en die vond dat het zadel goed lag. Nog even gereden. lag goed. Het kan dus zijn dat het na een paar dagen blijkt dat het toch niet goed ligt?

Ik mag het zadel tot as. zaterdag proberen, toch nog maar even een kritische blik op werpen dan of ze er wel helemaal goed onder loopt. Cool

Is bij jou de zadelmaker er dan ook bij geweest???

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 11:28

Ja bij mij is de zadelmaker ook geweest. Een super vent!!! Het zadel lag ook heel goed op Special maar op een of andere manier loopt ze er niet lekker mee. Special is natuurlijk nog in de groei en heeft op dit moment ook best last van spierpijntjes. Dit kan er natuurlijk ook iets mee te maken hebben. Maar omdat ik het zadel toch wel heel erg duur vindt om de proef op de som te nemen, gaan we toch nog wat andere zadels passen!!