Argh.. wie weet er PONY handelaren?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 09:29

Probeer Chris van Heel in Rosmalen eens, of Wim Krom in St. Michielsgestel. Wel je paard eerst laten keuren, voor je echt gaat kopen. Waarom een pony van 1,55 m. en geen klein paard. die paar centimeter maken ook niets meer uit en je kan er nog langer mee doorgaan ook!? Verder misschien Bert van den Oetelaar (familie van Wim van den Oetelaar van de Molenheide. Hij zit volgens mij in Veghel. Die handelen zowel in paarden als ponies. Succes ermee!!!!!!!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:09

Lieverd, Bert van de Oetelaar zit echt in Veghel, want anders heeft hij mij echt voor de gek gehouden, want ik ben daar wel 10 x geweest.
Het zit zo:
Wim v/d Oetelaar is van de Molenheide in Schijndel
Cees v/d Oetelaar is hengstenboer en jonge paarden in Schijndel
Bert v/d Oetelaar zit in Veghel met een handelsstal.

Ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar ik heb mijn hele leven in Schijndel gewoond en heb bij Wim gereden, bij Cees gesolliciteerd en bij Bert bezig geweest om een paard te kopen, dus ik denk dat ik wel weet hoe het hele "fam. v/d Oetelaarverhaal" zit.

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:02

Ethelate, Ik bedoel dat je eens moet gaan kijken bij zijn neef, Bert. Die heeft ook een paardenhandel, en hem vind ik wel een beetje gerenommeerder dan Wim. Niet dat ik Wim niet mag, maar hij vertelt niet altijd het hele verhaal bij een paard. Ik kreeg eens een E-er te rijden van hem, en toen heeft Tim geholpen met optuigen. Nou, ik rijd al 16 jaar, en dus kan ik dat zelf wel. Ik ging vervolgens op die pony zitten, blijkt dus dat daar nog never-nooit-nie iemand op heeft gezeten. dat had Wim maar even voor de makkelijkigheid "vergeten" te vertellen.
Dus, Bert is een beetje meer handelaar als Wim.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, EliseXJoelle, herous, kimwilliam, noordje, santaju, sterregoud, Tieme, tienus63, Tijn8, Wopkebrok en 104 bezoekers