POEH HÉ!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

POEH HÉ!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 22:49

DAT WAS WERKEN VANAVOND!!!!! Tong uitsteken

POEH HÉ!! Rolleyes

Mijn eerste rijles sins 11 jaar!!! Bloos! Bloos! Bloos!

Wat kan een mens dan toch weer een hoop bijleren zeg! Het was echt werken en zweten voor ons allebei....ben nu ook helemaal bek af Dromen

klein verslagje:

Om 19:00 begon dus mijn les. Was gelukkig niet een hele drukke les maar wel wennen, zeker omdat ik gewent ben om in mijn ééntje in een bak te rijden! We waren met z'n zevenen, dus dat is goed tedoen.
Tamor was echt heel braaf en heeft geen stap verkeerd gezet. HIj was een beetje kijkerig maar dat is natuurlijk logisch...jong paard en onbekende omgeving. De les was echt heel leerzaam, mijn INSTRUCTRICE is best wel consequent en een beetje streng maar dat vind ik alleen maar voordelig omdat je toch met eerlijkheid het meeste mee bereikt! *LOL*
Heb in ieder geval ook een hoop huiswerk meegekregen om te oefenen thuis, dus we gaan er vol tegen aan van de week.

Maar ik heb echt genoten vanavond, een hoop complimentjes gehad over mijn Tamorretje OK dan!
Ze vonden het geen verkeerd paard en het zat er allemaal wel in dachten ze Knipoog er was er zelfs één bij, die wilden ruilen met mij Wow! maar dat gaat mooi niet door ben zelf veels te trots op mijn toppertje. Knipoog
en daarnaast zal ik hem zeker niet snel weg doen, daar vind ik hem ook nog eens veels te lief voor Ach gut

Maar goed, nu goed oefenen thuis van de week want er is genoeg werk wat bijgespijkerd moet worden. Het belangrijkste in ieder geval wat ik geleerd heb om van de week thuis te oefenen is: het naar voren rijden naar je hand toe zodat het neusje wat uit gaat schuiven en dat hij meer voorwaarts moet lopen zodat de achterkant ook mee gaat werken.
Is dat nou geen wijze les van vanavond om mee te nemen als home-work? Haha!

Nou, ik zal jullie op de hoogte houden op de vorderingen etc. en zal binnenkort ook maar weer eens wat foto's gaan plaatsen!!! Cheese!

groetjes Primadonna Doei, doei
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna op 17-02-04 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:10

PrimaDonna schreef:
mijn constrcutrice



*LOL* *LOL* *LOL*

Een instructrice is iemand die paardrijles geeft en een conductrice iemand die kaartjes afgeknipt in de trein........ Schijnheilig Ik bedoel er niets meer hoor tis maar dat je het even weet.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 23:24

Komt waarschijnlijk dat ik net het verhaal heb zitten lezen van het trein ongeluk!!!
Bedankt voor de oplettendheid van je metellica! OK dan! jij bent waarschijnlijk wat scherper vandaag Knipoog

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:27

Hahaha ja laten we het daar maar op houden! En tjsa ik heb ook mijn goede dagen! Bloos

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 23:35

Metellica schreef:
Hahaha ja laten we het daar maar op houden! En tjsa ik heb ook mijn goede dagen! Bloos


laten we het idd daar maar op houden hahaaaa *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
en laten we het dan ook maar op de goede dagen houden!
die van mij was vandaag in ieder geval goed....op het iets minder scherpe na dan! Bloos!
Maar goed we maken allemaal wel eens een woord/ spellingsfout maar daar ben je weer mens voor! Van fouten leer je en heb deze dan ook maar weer verbeterd. Bloos

( Al met al.....dus een leerzame dag) Knipoog

*LOL*

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:40

Hartstikke fijn hoor Lachen

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 00:08

Metellica"]
[quote="PrimaDonna schreef:
mijn constrcutrice



*LOL* *LOL* *LOL*

Een instructrice is iemand die paardrijles geeft en een conductrice iemand die kaartjes afgeknipt in de trein........ Schijnheilig Ik bedoel er niets meer hoor tis maar dat je het even weet.
[/quote]


Ben toch nog scherper dan ik dacht....het is namelijk:.... iemand die de kaartjes AFKNIPT in de trein. Knipoog ipv afgeknipt Bloos
Zo vullen we elkaar toch weer een beetje aan *LOL* *LOL* *LOL*
(bedoel er verders niets meer hoor....het is maar dat je het even weet)



groetjes, Primadonna Haha!

( Now, lets go topic )