het grootste paard wat je ooit hebt gezien!?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

het grootste paard wat je ooit hebt gezien!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 11:17

ik was afgelopen weekend aan het jureren bij het springen, de laatste combinatie was een meisje op een reusachtig paard, meisje was echt klein, want ze was kleiner dan mij en ik 1.69 ofzo
in de kantine hadden ze al gezegd dat het paard 1.85m was
ik geloofde dat eerst helemaal niet, ik zag hem namelijk staan, maar denk paardenmensen kunnen zo lekker opscheppen! maar na afloop ben ik er toch maar even naast gaan staan en heb even gevraagd hoe groot die was.........maar liefst 1.89m. echt ik kon er zowat onderdoor lopen! heb nog nooit van mijn leven zo'n reusachtig ding gezien Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:50

dat meisje wat dus op dat paard reed(van 1.89) ging ook zowat in spagaat!!!!dan moet je wel lenig zijn zeg! zou ze daarnaast op turnen zitten ofzo haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: paardje2013, sterregoud, Vagabondo en 35 bezoekers