Kan mezelf wel voor mn kop slaan,Muis doorverkocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Kan mezelf wel voor mn kop slaan,Muis doorverkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 20:52

Bah bah en nog eens Bah, ik baal nu als een stekker.
Ben vandaag met school op excusrie geweest naar Den Haag, naar het binnenhof e.d.
Daar had ik al een pokkehumeur van want ik vond er geen donder aan.
Lange reis terug, ik kom thuis, alleen, dacht: Ik ga ff lekker bokken...

PB'tje, hey leuk !

Niet leuk dus, in die PB stond namelijk dat Maffick inmiddels alweer doorverkocht is naar iemand in Zwolle die er wedstrijden mee gaat rijden...

Das nou een leuke thuiskomer, not !! Schijnheilig

Ik wist wel dat hij geen blijvertje was, maar dat zo snel zou gaan had ik niet verwacht, had van de week nog een topic gestart dat ik hem zo miste en dat ik zou gaan bellen om te vragen hoe het ging... hoor je dit.
Dikke knal in mn gezicht >;) Blauw oog

Dit was dat topic
Terugval na verkoop Maffick

Grrr, dit is dus al de 2e keer dat me zoiets overkomt, vorige keer met Amber ook.
Kom ik de vrouw tegen bij wie ze staat : Hey hoi, hoe is het met Amber ?
"Ja goed joh, die staat nu op Ameland"
"WAT !!!? "
En dat terwijl ik dacht dat ze 5 minuten bij me vandaan stond.

En nu met Mus dus weer, verdorie, kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet eerder gebeld heb.
Zat al niet lekker in mn vel en nu helemaal niet....

Kwam op de terugweg ( we gingen met de trein terug ) nog langs Zwolle, misschien stond hij daar wel ergens bedacht ik me nu.
Verdorie!!
Sorry maar moet dit ff van me afschrijven, er is niemand thuis, zit hier allen en kan wel janken!! Huilen

Nou heb ik ineens een heel leeg gevoel, heel vaag: Nou is hij echt weg, terwijl hij dat al was, maar toch, ik ben er raar van... Verdrietig
Had ik nou maar eerder gebeld Lips are sealed


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:02

Ja natuurlijk had ik het kunnen verwachten, ik wist het ook wel, maar ik meende eigenlijk dat die mensen er eerst langer mee aan de gang wouden, misschien wedstrijden starten o.i.d, ik had totaal niet verwacht dat ze hem alweer binnen 6 weken door zouden verkopen...

Ik kan er denk ik wel achterkomen naar wie hij is, ze zouden mijn adresgegevens ook aan de nieuwe eigenaren doorgeven hadden ze mij belooft.
Maar op dit moment weet ik even niets meer dan dat hij weg is...
en daar bal ik even heel sterk van, doet me gewoon weer zeer, weer een soort klap.
Ik wou soms dat ik het gewoon een klojo had gevonden en dat ik het dus niet erg had gevonden dat hij weg ging, maar ik hou zielsveel van dat beest en ik vraag me steeds vaker af waarom ik hem in *** naam heb weg gedaan.
Natuurlijk weet ik het wel maar het valt me 3 keer harder dan ik had gedacht.


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:12

Ik ben zeker van plan te achterhalen waar hij is en hemook op te zoeken als dat mag ( ik hoop toch zeker van wel )
Gewoon om te zien dat hij het goed heeft en misschien kan ik nog wat tips geven ofzo, ik bedoel, Maffick heeft een behoorlijke gebruiksaanwijzing die je kennen moet voor je met hem om kan gaan... Ik wil niet dat hij vanwege zijn gedrag over een half jaar weer verkocht wordt...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:28

Ja ik zal hem blijven volgen, zeker weten, ik verlies dit dier echt niet uit het oog, daarvoor is hij me te speciaal!
Ik ben ook blij dat ik hem niet naar zo'n vage handelaar heb gedaan, dan had ik hem nooit weer terug gezien, dit waren nog toffe mensen die er ook echt wat van maken wouden.
Maar toch, het gaat allemaal zo snel, te snel, op dit soort momenten merk je toch weer dat de paardenwereld soms keihard is als je een paard hebt waar je je aan gehecht hebt.
Ik bedoel ik reed vroeger ook wel paarden voor de handel, leuk en als ze weggingen oke doei, NEXT !
Maar dit is natuurlijk anders, dit is een paard waar je voor bent gegaan, waar je moeite voor hebt gedaan en een onbegrijpelijke band mee hebt opgebouwd, dit paard was zo speciaal...

auw... ik ben maar een beginnertje in het paardenvak mer ik nu wel weer

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:32

Te koop: Bruine 9 jarige NRPS ruin
Toebhoren: Zadel, hoofdstel,dekens, oude eigenaresse alias claimend pennymeisje dat toch geen afstand kan doen van paard Haha! Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door SANEX op 16-02-04 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:35

Cassidy schreef:
Maar als Maffick wel een ruiter treft die er de wedstrijden mee in wil is dat toch alleen maar leuk? Niet meteen van de meest negatieve situatie uitgaan, dat hij in handen is gekomen van iemand die er niet mee om kan gaan...ondanks zijn gebruiksaanwijzing zijn er genoeg mensen die daar mee om weten te gaan.


Is ook wel zo Cassidy, maar omdat ik al die jaren eigenlijk niemand echt goed met hem om heb zien kunnen gaan, ben ik zo bang dat hij de verkeerde treft. Het was altijd dat verschrikkelijke rotpaard, lomp pokkebeest etc. Het is er gewoon zo ingebrand in mijn omgeving dat ik de enige was die normaal met hem kon en wel vrienden met hem zijn kon.
Natuurlijk zijn er vast mensen die ook met hem om kunnen gaan, net als ik of zelfs wel beter, want zoveel verstand van paarden heb ik nog lang niet.
Maar toch is die angst dat hij weer z'n kop erop zet, dwars wordt e.d en dat het dan weer niet bevalt ofzo..

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 22:18

Jep je hebt helemaal gelijk Cassidy, ik moet leren los te laten, maar das verrotte moeilijk ben ik nu wel weer achter Knipoog
Dat is echt mijn fout, ik hecht me nogal erg aan een paard, een aard waar ik van weet dat het een handelspaard is heb ik vaak niet zo'n moeite mee, maar Maffick had ik vanaf het begin al iets mee, ik weet niet wat het is.
ach het komt ook wel weer, maar nu is het gewoon even een klap in mn snufferd, alles zo bijelkaar, en dan dit bericht als thuiskomer... bah

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 10:43

Ja daar heb je wel gelijk in, hier in de buurt ken vrijwel iedereen Maffick dus weten ze allemaal wie en hoe hij is, die vrouw wist niets van muis en heeft geen negatieve verhalen gehoord van omstanders, dus zij heeft hem idd niet beoordeelt op verhalen van anderen . ( terwijl dat hier altijd wel zo ging, terwijl veel hem niet eens echt kenden, alleen maar van horen zeggen.)

Ik bel vanavond heen en hoop dan ook meteen de eigenaresse te kunnen bellen, ik wil hem wel een keer zien want dat is voor mij een bevestiging, dat was met Amber ook zo, ik was heel onrustig en pas toen ik haar gezien had, en ik zag dat het oke was, kwam de rust terug.
Ik hoop wel contact te houden, niet dagelijks natuurlijk maar wil toch wel eens in de zoveel tijd horen hoe het gaat als het kan.
Ik hoor van Amber's eigenaresse geregeld hoe het gaat en daar ben ik erg blij mee, die schiet hard vooruit met Amber dus dat is toch wel fijn om te horen dan, dat je er niet verkeerd aan hebt gedaan.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 17:20

Ja dat wist ik idd wel TongeR, is ook allemaal wel zo, maar toch kwam het als een knal, dat had ik ook niet verwacht hoor, maar het is toch altijd anders dan je verwacht.

Ik vind het wel meer dan ronduit klote dat die nieuwe eigenaresse geen contact meer met me wil... dat doet me nog zeerder denk ik...

Van je fouten moet je leren, ik heb nu weer eens heel veel geleerd..

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:01

Nou ja spijt... nee ,voor hem is het nog steeds beter.
Wel spijt dat ik het op deze manier heb gedaan.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:04

Ik hoef ook geen continue contact, maar wil gewoon 1 keer horen ( en misschien zien ) dat het goed gaat, ervaringen o.i.d.
Toen ik hem net had heb ik zelf de oude eigenaresse opgebeld om dingen te vertell;en en te vragen, zij vond dat heel leuk... ik zou het ook heel leuk vinden
Maarja, niet iedereen is hetzelfde

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:33

Lenn, ik zou niet weten waarom niet, misschien slechte ervaringen ermee, vind ze me te jong.. weet ik het.
Misschien bang dat ik elke dag jankend aan de foon hang ?

Ik ben echt niet zo'n penny die elke minuut van de dag brieven schrijft,belt en maar lastig valt, wil gewoon even weten hoe het gaat, is dat gek ?

Met andere manier van verkopen bedoel ik dat ik rechtstreeks aan een particulier had willen verkopen, en niet met een tussenstation, als iemand me dan had gezegd geen contact met mij te willen had ik hem niet eens meegegeven Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:38

Nee heb haar niet gesproken, heb het viavia zeg maar.
Iemand hier op bokt rijd bij de mensen aan wie ik maffick verkocht heb, en die vertelde het me.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 20:45

Ga ook nog zeker bellen naar degene aan wie ik hem verkocht heb en vragen of zij het nummer/adres hebben. Kan ze nu niet bereiken helaas.
Ik weet verder nog niets, hoe ze heet o.i.d dus Dutske, ik kan niet het telefoonnummer opzoeken, daar moet ik meer voor weten

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:15

Atheentje, hij staat in omgeving Zwolle, kan dus ook best er om heen zijn.
Binnenkort ben ik vlakbij hem in de buurt, ga nl op excursie naar Raalte ( jouw plaats Knipoog ) en naar Heerde, straks zie ik hem daar prompt in de wei staan ofzo, dat lijkt me schrikken

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 23:13

Ja ik probeer nog steeds Knipoog Kan alleen de stal waar ik hem heen verkocht heb niet bereiken helaas.
Ik bedoel , ik kan altijd een keer bellen, als het haar dan nog niet aanstaat mag ze het me dan zeggen, maar nu weet ze niet eens wie ik ben dus kan ze me nog niets verwijten
'
Ik kan een penny zijn ( met mn shetjuh Haha! ) Maar met dit soort dingen ben ik bloedserieus

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 13:09

Paardej555 ik heb hem best lang gehad, niet eventjes, en voor maffick had ik een d-pony.
Ik ben niet op zoek naar een nieuw paard, ik heb m'n shetlander nog en dat is genoeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 36 bezoekers