vind het zielig, wat moet ik doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

vind het zielig, wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 13:20

Hoi hoi
Mijn vriendin heeft een tinker(staat te koop!)En nu wou ze als tara verkocht is bij mij komen verzorgen(dan heeft ze geen verplichtingen en als ze geen tijd heeft ben ik er nog:))
Dit vind ik heel leuk net als vroeger samen verzorgen, alleen ik vind haar tinker zo zielig .
Ze doet er nix meer mee is al 3 weken niet geweest (staat heel dag op de wei apart van de rest ) als ik vraag hoe doe je dat dan met tara ,dan is haar antwoord: ooh ze gaat toch weg.
Maar ik vind het zo zielig en ik dacht haar snel een nieuw baasje te geven,maar dat is moeilijk als er niemand reageerd!
Ik wil het wel zeggen maar dan krijgen we weer ruzie enzo , ik heb oook met de staleigenaar afgesproken dat ik van de week lekker kom poetsen en haar losgooi in de bak.

Wat vinden jullie dat ik moet doen?? ik weet het niet en het is zo zielig....
3 weken op de wei apart van de rest en alleeen maar eten eten eten en geen baasje te zien


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 13:34

Het zijn niet mijn paarden die ze ook wil verzorgen en als ze niet komt is het niet erg ik en de eigenaar komen vaak er is altijd wel iemand.
Haar ouders ,weet ik niet of ze er wat van zeggen.
Ze heeft er wel altijd naar omgekeken "maar nu staat ze toch te koop" zo denkt ze.
Ik vind het ook zielig en ben het er niet mee eens , daarom heb ik haar hier al te koop gezet maat niemand reageerd ,terwijl het een schatje is.
Maar ik hoorde van de mensen op stal dat ze bij de verkoop ook zlef het paard afkraakt( hij is niet te berijden enzo ,slaat nergens op ik reed er ook altijd op en ik ben een redelijke poeperd)
Dus ik snap er niks van maar ik ga van de week lekker het beestje wat aandacht geven.
En elke dag hoop ik dat er iemand is die haar wil kopen , ze is niet zo erg als ze zegt....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 13:49

Dat is het probleem, zij is niet het type meisje om te vertellen wat ze moet doen......

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 16:52

Zij is mijn verzorgster niet de jafjes zijn niet van mij ik verzorg ze ,
dus als ze niet komt heb ik gewoon lekker veel te doen en dat heb ik tot nu toe ook al gedaan dat is dus niet erg dan heb iok liever dat ze verzorgt als dat ze zoals nu doet....


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 20:52

Heey , het gaat al beter denk ik
ik zag haar toenet buitenrijden en ze kwam nog even , en ik heb gewoon gezegd dat ze nu wel goed bezig is als ze het nog maar even volhoudt tot ze weg is omdat het anders best zielig is ...
Maar ze was weer lekker aan het rijden

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 15:04

Hoi mensen ,
Ik vond het zielig omdat ze al 3 weken geen aandacht kreeg , maar ze loop gewoon op de wei hoor en als je dat terug leest zie je dat ook staan als het goed is.
Maar ik zei toch dat ze de draad weer opgepakt heeft .
Ze is er lekker geweest gepoetst gereden enz en zal nu ook wel weer vaker gaan.....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:38

Ten eerste verzorgt ze nog niet bij mij
ze staat te koop omdat ze er dus te weinig tijd voor heeft .....
en daarom gaat ze weg , maar ze wil niet helemaal stoppen met paarden en daarom komt ze verzorgen waar ik ook verzorg als ze tijd heeft want dan MOET ze niet snappie???
groetjes

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:54

omdat ze zelf vaak geen tijd heeft en je gaat toch niet speciaal je paard houden en betalen voor een ander????/
het is n dure hobby hoor.....
verder weet ik niet

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 18:02

Ja kan maar zij wil haar verkopen ze vindt het zonde zelf alleen de weekenden te gaan en de rest een ander doet...
k weet het niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ingrid_ms en 128 bezoekers