Lukt het dan nu eindelijk..?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Lukt het dan nu eindelijk..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:27

Vol goede moed ging ik vandaag naar stal, het was toch lekker weer! Gewapend met een appeltje heb ik Lucky uit de wei geplukt en in stal gezet, hij heeft lekker met zijn nieuwe jollybal kunnen klieren en ik hem lekker kunnen poetsen..
Zoheej wat een haren kwamen van dat beest af zeg! Niet normaal gewoon..
Even gewacht tot Eefje de andere paardjes had binnengezet en toen hadden we de bak voor ons alleen. Ik voor de zekerheid het erf afgezet zodat hij iig niet van het erf af kon sprinten maar nee hoor! Meneer loopt zo mak als een lammetje zo hopla de bak in! Nou dat begon al goed, gelukkig..eerst even aan de hand een beetje losgestapt en toen los laten draven gewoon los in de bak en een beetje galopperen...
af en toe laten komen op commando en het stilstaan en achterwaart geoefend, nou het ging perfect!! Luck begon lekker te zweten en toen heb ik hem geroepen om lekker op het erf uit te stappen! Nouja ik kon hem gewoon loslaten!! (das toch erg! kan hem nooit gewoon loslaten op het erf) Hij lekker ontspannen en zijn hoofdje benee, dus ik proberen of hij dan ook los de bak in ging, ja dat deed hij gewoon! Dus in de bak verder gestapt, en hoppa daar ging zijn hoofdje lekker laten hangen! heeft hij het dan eindelijk door?? Dat IK de baas ben en hij niet! Ik hoop het wel Haha!
Sorry voor het lange verhaal, maar mijn dag kan niet meer stuk Haha!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:30

Fijn dat het zo goed ging!!
OK dan!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:34

haha wat leuk Haha! ja hij is wel lief Ach gut Haha! hij geeft zich mischien wel over Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:37

tja ik hoop het wel..want het is echt een pony met een eigen willetje en we zijn nu al een paar maanden aan het "vechten" wil jij links hij rechts etc.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:30

dat ken ik ja Lachen niet opgeven en blijven oefenen Haha!