Geen bit nodig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Geen bit nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 12:37

Omdat mijn paardje last heeft van haar wolfskiesjes (volgende week naar kliniek) heb ik gisteren besloten maar met halster te rijden. Ik ging met een vriendin het bos in. Het ging super! Ze was erg braaf en schudde niet 1 keer met haar koppie, dus ze genoot! Alleen bij de laatste galop zou mijn vriendin met haar drammerige paardje voorop gaan, maar ze sprong aan naast mijn paard en die dacht 'JIPPIE WEDSTRIJD' en knalde er vandoor. *LOL* Ik moest lachen en riep 'handig he, zo'n halster', haha. Ik kan dit dus mooi doen totdat haar mondje straks weer helemaal genezen is. Een bit is zo vanzelfsprekend, maar soms helemaal niet nodig! OK dan! Misschien het overwegen van een bitloos hoofdstel waard voor de buitenritjes...

prompter

Berichten: 11094
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:47

Ik rij ook al een hele tijd bitloos, de overgang ging bij mij ook verbazingwekkend makkelijk. Leuk dat je paard het zo goed oppakt !

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 16:43

Waar rij jij mee promptertje? Ben nu erg benieuwd en geinteresseerd, maar het is allemaal zo duur. Maar een gewoon halster is niet echt heel handig met sturen Knipoog

prompter

Berichten: 11094
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:52

Ik rij met een doodgewoon touwhalster, van Parelli weliswaar, maar zelfs dat is niet nodig. Touw/teugels aan de lus onder de kin vastgemaakt - klaar Lachen

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding