een andere auto gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

een andere auto gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 12:48

Heb ik weer hé. Ik was zondag gaan kijken (vorige week) naar een andere jeep een Ssangyong family en zou die vrouw maandag laten weten of ik hem nam. Maandag kwam er iemand voor mijn wagen kijken en dan zou ik die vrouw bellen. Dus die mensen nemen mijn auto, ik bel naar die dame en wat blijkt. Een kwartier eerder was hij dus verkocht Boos! Daar stond ik dan: autoloos Verward Huilen Dinsdag kwamen ze mijn auto halen en dan had ik helemaal geen vervoer meer Huilen Dus mijn zoektocht kon weer beginnnen. Heb half België afgereden voor een (voor mij betaalbare) 2de hands jeep. Het moet al een zware jeep zijn om mijn dubbele trailer te mogen trekken. Zaterdag heb ik er dan eentje gevonden (eigenlijk donderdag gevonden en zaterdag gekocht). Het is een Landrover Discovery met airco en alles erop. Groen metallic van kleur met beige zetels. Een echte prachtige wagen Hij krijgt nog groot onderhoud, nieuwe distrubutie riem (of hoe noemt dat), poetsbeurt binnen en buiten,... en tegen volgende week zou alles rond zijn en kan hij hierheen komen OK dan!
Eind goed al goed en ik heb dus een andere auto.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:12

gefeliciteerd met je nieuwe auto. Jammer dat je weer op nieuw moest zoeken.

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:12

Lekker banketstaaf joh.... maargoed je hebt een goede andere auto gevonden! succes ermee!

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:20

Jeetje... heb je geld teveel Haha!
Wel gaaf hoor. Heb zelf ook een grote bak, een Pajero.
Dus ik weet dat het echt ff wennen is, maar wel heerlijk, je voelt je echt king of the road. Veel plezier ermee!!

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:25

Geweldige wagen, een disco, ik heb er ook 1 gehad, heb nu een freelander, en heb eigenlijk een beetje spijt dat mijn disco weg is..

Gr. Clau

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 14:50

ik hoop dat ik er veel plezier aan ga hebben. Hij ziet er in iedergeval heel netjes uit. Mooi blinken, bullbar vooraan, sidesteps OK dan! Nog enkele dagen geduld en ik kan rondcrossen.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:28

stoer..dat is wel wat anders dan mijn twingotje.. maar ben al blij dat ik droog op stal aan kom Lachen