Huisje van bijrijdmeisje bewonderd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Huisje van bijrijdmeisje bewonderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 18:28

Te paard dan wel he Haha!

Bijrijdmeisje erop en ik ernaast, eerste keer voor Par dat we zo ver gingen, en dan nog helemala de bouw in want tsja..huissie was pas net af.

We hadden net gereden *omstebeurt want we wilden alletwee Haha! foto's volgen nog * en Par was helemaal nat omdat we het aanspringen zouden oefenen, ging wel goed op het eind maar beessie was zoooo moe.

Dus zweetdeken erop, rijdmeisje erop en naar haar huisje gewandeld, toen we voorbij de brug waren heb ik er maar even een halstertouw aan vastgeknoopt want Par zag weer allemaal van die overbekende Par etende kaboutertjes Haha!

Maar in het algemeen viel ze wel mee dus toen we aankwamen bij haar huisje ging ze even naar binnen...Par keek gespannen toe...het meisje wat altijd snoepjes had werd opgegeten!!!!
Par werd er gewoon een beetje bezorgt van Ach gut
Toen Anita weer heelhuids naar buiten kwam deedt ze dan ook heel opgelucht briesen en hinniken Lovers
Ze had het overleefd Haha!

En toen ging ik naar binnen....was geloof niet helemaal de bedoeling in par der gedachten want die begon gelijk zenuwachtig te draaien, te wibelen en te hinniken.
Ik hoorde haar binnen briesen Haha!
Toen ben ik nog even uit het bovenraam gaan hangen en heb der naam geroepen...toen snapte ze er helemaal niets meer van Verward

Links kijken, rechts kijken, achter zich kijken..maar baasje was helemaal nergens???
Conclusie: baasje riep om hulp terwijl ze was opgegeten door dat grote stenen ding Nagelbijten / Gniffelen

Toen ik er weer heelhuids uit kwam en Anita weer op haar rug zat draaide ze zich ook heel erg snel om en rende bijna weg van dat enge ding wat haar bijna 2 verzorgmeisjes kostte Tong uitsteken
Gelukkig had ik het touwtje nog op tijd te pakken want we hadden zo'n idee dat ze anders niet te stoppen was.

Verder was ze heeeeeel erg braaf voor haar doen, ze heeft zelfs op de terug weg over metalen platen heengelopen omdat de brug nog in de maak was OK dan!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:47

vet leuk!!

en vet lief dat die ging hinniken, hhahaha
leuk verhaal trouwens!!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:11

Ja, ze is geloof ik wel een klein beetje gek op haar vrouwtje en haar verzorgmeisje (ik). Lovers Was niet echt leuk geweest als wij opgegeten waren. En ze was ook wel erg blij dat we bij die gekke grote stenen dingen weggingen waar ook nog deuren open gingen.
Maar Par gaat het wel een klein beetje moeilijk krijgen met mij, want ze gaat die enge stenen dingen wel vaker bewonderen als ik op een lekkere wandelmiddag een kopje koffie wil. Want die gaan we daar dan halen natuurlijk. Tong uitsteken
En misschien kunnen we over een tijdje wel zonder touwtje en erop daarnaartoe, als ze die gekke huizen heeft geaccepteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:14

volgens mij kunnen jullie 3 het wel met elkaar vinden! gaaf! veel piezelier nog samen he!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:49

Leuk verteld!
Haha! Vet lief!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:52

Lekkah ding is het ook die meid van je ......... verhaal appart hoor.... woensdag eens springen en kijken hoe dat gaat.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:55

Hahaah leuk hoor
En lief dat ze zo bezorgd is!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 01:05

gijsenkim schreef:
Lekkah ding is het ook die meid van je ......... verhaal appart hoor.... woensdag eens springen en kijken hoe dat gaat.


Hhhmm....ben het verhaal over het plasje vergeten....mevrouw kwam een plasje tegen..drie keer er om heen gedraait omdat ze er niet doorheen durfde...

Toen bedachten wij ze moet leren springen toch? Haha!
Dus in draf op het plasje af....en wederom netjes erom heen.....geloof niet dat ze ambities kwa sprinmgen heeft maar we wachten het af

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 01:07

Anique_Vaandrig schreef:
volgens mij kunnen jullie 3 het wel met elkaar vinden! gaaf! veel piezelier nog samen he!


Ja tot nu toe hebben we nog geen ruzie gemaakt Knipoog

En spokie, nopgal logisch dat ze niet wilt dat wij opgegeten worden...stel je voor...meisje met snoepjes en voedervrouwtje in 1 keer beide pleite....en zij weet de weg naar huis niet Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:01

Gaan we zondag weer?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 19:19

spokie79 schreef:
Gaan we zondag weer?


Whahahaha jij wil te graag Knipoog