Valentijnsritje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Valentijnsritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 21:30

Een vriendin belde me op gister om te vragen of ik morgen wat te doen had want anders wou ze met me een buiten rit maken. ze staat met haar Haflinger in st pancras en ik met mijn haflinger bij ranzijn in de buurt in alkmaar. Dus vandaag maar ergens af gesproken en om half een verlieten Doris en Ik stal, en kwamen we weer om tien over half 3 weer aan *LOL* we hebben lekker veel gestapt en bij gekletst terwijl we door de polder van onze mooie schermer heen struinde Schijnheilig en de ijzers galmde er vrolijk oplos. Natuurlijk ook hier en daar een race wedstrijdjes gehad... was een geweldige Rit!!!! Ik kon mij geen betere valentijns dag wensen dan met je Lieveling en goed gezeldschap!!!! Toch?

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 22:11

Ja het weer was ideaal gewoon! Dat vonden de peerdjes ook wel Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:03

Sylke schreef:
Leuk! Waar staat je vriendin met haar Haflinger in St Pancras?? Ik sta ook daar met mijn Haflinger namelijk.

bij vroegop, heet jou haflinger sylas ofzo? of sta je bij sander nieuwland... Ik heb met mijn haflinger 11 maanden ook bij vroegop gestaan en ff voorbij de molen heb ze ook een tijd gelopen met haar vos kleurige jaarling zoon en een zwarte shetlander met schapen
Laatst bijgewerkt door _DuN_ op 15-02-04 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:06

Kyan schreef:
OOOOOHHH wat leuk!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben jullie nog tegengekomen op de Noordervaart aan de kant van het fietspad denk ik. Kan dat???? 2 Haflingers ik dacht nog wat leuk! Het miezerde toen een beetje. Ik kwam net terug van mijn rijles op Jerom en toen passeerde ik jullie op het brommertje! Jerom staat in Noord-Beemster. Wat grappig dat ik dit lees Haha!.... Nog meer bokkers....

Fijn dat jullie zo genoten hebben! OK dan!

Groetjes Gerda

ooow wat grappig Tong uitsteken ja idd haha. Ja ik zat op de kleinere, de andere was een ruin van 1.50 en was geschoren. Ik zat op mijn merrietje *LOL* jee je paard staat ook ver van huis! Grtjs Julia

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:36

Ik was eigelijk nix boeiend die dag van plan te gaan doen t was dat ze mij belde *LOL* bij deze bedankt pieps! Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:49

owok ook goed, ik geloof dat sander een zoon ofzo was.maar er heety daat wel iemand zo. dan moet je noortje met harley en gina met jip en spike ook kennen,die stonden bij mij op stal,en noortje is weer bij ons trug

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Mo_Noah, NinaCharlie, sterregoud, Ubermetrics en 159 bezoekers