Mn paardje lag gistermiddag in de sloot.. |o

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Mn paardje lag gistermiddag in de sloot.. |o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 12:12

Ik ging dus gister ff kijken naar mn nét nieuwe aanwinst, Laska Lovers
We hadden dr ff buiten gezet, zodat ze ff dr ei kwijt kon.. We moesten nog iets halen uit het dorp, dus liete we Laska maar ff buiten staan. Daar op die manege zeiden ze dat het best kon.. Maar waar ze dus buitenstond, in de buitenbak, liep de bak achterin schuin af, en eindigde in water.. Wisten wij veel Verward Maar dat moest goed gaan zeiden ze... Blijkbaar was ze geen water gewend, en zag ze een shettie lopen aan de andere kant van het water, en daar wilde ze dus wel ff naartoe.. En whoppa, ze sprong zó het water in Bloos Ik was er op dat moment niet, en kwam een kwartiertje later aan. Meteen van die pennymeisjes op me af gerent: "Meisje, je paard ligt in de sloot!!" Dus ik rennen Haha! Waren ze al met 10 man bezig met singels en touwen enzo om haar dr uit te trekken, want ze lag helemaal vast in de bagger Huilen Na een paar minuten is het toch gelukt om haar eruit te krijgen, met veel moeite.. Ze stond helemaal te shaken van de spanningen en van de kou, dus meteen afgespoten en veel dekens om. Weer stappen een halfuurtje om dr warm te krijgen, weer andere droge dekens om, en terug op stal.. Het ging daarna weer een stukkie beteter met dr... Dus hopen dat alles goed gaat nu ik er niet ben.. Ach gut Morgen ga ik pas weer kijken, omdat ze vandaag dicht zijn.. Als ze hier vrijdag komt, zal het allemaal veel beter voor dr worden, en veel rustiger.. Dat verdient ze wel.. Lovers Ze heeft al zoveel meegemaakt in de tijd van dr verkoop, en dan ook nu..
Ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes Claudia.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:15

Vreselijk is dat altijd.......... bah! Ik heb twee keer samen met een paard in de sloot gelegen, een jaarling heb ik verloren door verdrinking en ik heb 4 keer paarden van anderen uit de sloot mogen helpen....... heel naar vind ik dat altijd...... beterschap voor haar!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:19

Aaah bah.. toen het veulen bij ons was geboren was die ook in de sloot gevallen.. was pas 1 dag oud heel zielig.. gellukig waren we erbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:21

Lees nu pas dat je je paardje dan toch gevonden hebt, gefeliciteerd OK dan!

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:25

ah jakkie en je was er niet bij dat lijkt me erg

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:28

he bah zeg :/

ik hoop dat ze er niets aan overhoudt!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 12:48

Ja ze was al ziek, koutje gevat bij de handelaar, en nu drbij dan hoesten en nog steeds koutje wat ik zo gemerkt heb.. Verdrietig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 12:49


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 18:28

*update*
Gister weer geweest, gaat perfect met dr Lachen
Ze was zo lievvvvv Lovers Lachen
Heb heel veel geknuffelt en peen gegeven en gepoetst, ze voelde zich echt weer goed zo te merken Knipoog
Vrijdag komt ze!!! OK dan!