haflinger bij de paarden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 23:33

ik wil graag weten wat jullie er van vinden om met een haflinger bij de paarden te gaan rijden (dressuur wedstrijden)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 00:23

kan best.
Je ziet wel meer ertussen lopen.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 00:25

ik doe het ook en dat gaat heel goed. Ik krijg alleen maar leuke reacties, iedereen vind mijn haf leuk. Ik ga nu L1 starten en heb in de B best vaak wat gewonnen. Gewoon doen dus.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:45

haflinger=paard dus gaat zeker de stal waar wjerdo van af komt , dat meisje rijdt met een haflinger bij ed paarden in het Z, en heeft bijna altijd prijs.

Gaat zeker!!!!

*Stallie*

Berichten: 49
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:47

ik heb ook een haffie!!!! een hele lieve!!!
en ik rijd er ook gewoon wedstrijden mee!!! hij doet zijn best en ik vind het ook leuk alleen ze zijn ondeugend...en slim maar dat zijn alle paarden!!!
dus inderdaad gewoon doen!!!
veel succses
groetjes...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 13:57

Ik heb 2 jaar bij de paarden gestart met mijn haflinger.. soms kijken mensen je wel een beetje raar aan, want wat doet zo'n klein meisje nou met een haflingertje tussen de paarden? is ook wel raar hoor, maar het kon niet anders omdat bij mij op de manege alleen maar paarden wedstrijden zijn, en wij hebben geen trailer dus het is dan een beetje heel erg lastig om bij de pony's te gaan starten.
Ik heb trouwens nog nooit vervelende opmerkingen gehad, de meesten vinden haar gewoon ontzettend lief! mensen komen vaak naar me toe dat ze ons een leuke combinatie vinden en dat ze een mooie pony is, Ze kan ook best netjes lopen. Ik ben helaas niet zo ver gekomen omdat ik maar 3 wedstrijden heb gereden, het probleem is bij mij dat we dus geen trailer hebben en vorig jaar kon ik op de manege niet starten vanwege mkz. in de zomer staat ze in schiedam en dat is te ver om te rijden met haar.
ik heb nu dus net de startkaart voor 2002 opgezegt en ik ga nu ook priveles krijgen, ga gewoon een jaartje heel hard oefenen en proberen een trailer te regelen, dan ga ik volgend jaar weer starten Haha!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:39

ik persoonlijk zou het niet doen
een haflinger heeft het vaak ook moeilijker om het tegen die super-bewegende grote paarden op te nemen
vat dit nou niet verkeerd op he

maar ik heb ook altijd gezegt dat ik echt nooit met een fries wedstrijden wil gaan rijden
en wat ga ik volgend jaar doen.... Haha!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:40

nog even aanvullig, er zijn natuurlijk uitzonderingen tussen de haflingers
maar als 1 het kan betekent dat echt nog niet dat ze het allemaal redden hoor

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:43

haha mijn haffie en ik zijn dus wel mooi een keertje 2de geworden (met 163 punten!) tussen de mooie kwpn'ers ja Schijnheilig
maar t is wel zo dat de meeste haflingers er niet echt onwijs talent voor hebben he..

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 21:54

bedankt voor jullie reactie!!
ik rij nu ook al wedstrijden met hem bij de pony's en dat gaat heel goed alleen word ik volgend jaar 18 dus moet ik wel na de paarden.
maar ik ga het zeker weten proberen. Knipoog

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:06

Gewoon de beuk erin. Ik ken diverse Haflingers die het uitstekend doen tussen de paarden. Laat je niet in de hoek zetten. Een Haf die het doet bij de pony's doet het ook bij de paarden.