gaan julie vaak buitenrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:07

Huilen Huilen in die 3 kwart jaar dat ik nelson heb ben ik nog maar 1 keer met hem naar buiten geweest Huilen Huilen
en daar baal ik flink van.Ik vin het juist zo tof om buiten te rijden,vroeger deed ik het om de 2 weken.Maar ze gaan nooit Huilen Huilen Huilen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:13

Citaat:
Op 2001-11-25 20:28, schreef ikke:
Hee Missy, join de NVVR, daar kom je mensen tegen die ook buiten rijden. Hoef je niet meer op de mensen van je stal te wachten *LOL*


ik hoef niet te wachten op mensen van de stal hoor.Maar de eigenaar moet mee en die gaat nooit of kan nooit.En als het we dan afspreken wordt er afgebelt Boos!
ik kan dan wel bij de NVVR gaan,maar ik mag(denk ik)niet met nelson alleen naar buiten Huilen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:36

Citaat:
Op 2001-11-25 23:10, schreef ikke:
Missy, bij de NVVR gaan we ook maar zelden alleen, met een groep is veel gezelliger. Bovendien houden wij rekening met elkaar, zeggen niet op het laatste moment af en komen door het hele land. Bovendien hebben wij geen voorkeur voor ras leeftijd of niveau, sterker nog wij zijn erop uit om met de meest bizarre optomingen te rijden, waarbij het vooral van belang is dat het practisch is, of het mooi is doet niet ter zake, met mooi kun je niks.


nee maar ik bedoel,ik mag niet met nelson alleen ookal zijn er ook anderen bij.Er is me verteld dat ik dat ooit wel mag maar met 1 keer buiten rijden zou ik natuurlijk nog niet genoeg ervaring hebben Boos!
Maar thanx voor je adviesje,als het ooit zover komt dat ik wel alleen mag,zal ik aan de NVVR denken *LOL*

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Angie91, BETUWE, Es_ther, kimmetje26, Kirrietje, Mjelleke, Nathachou, Schildpaddd, Sterrenpony, Ubermetrics, VenoSnorlax en 122 bezoekers