Rengalop in de longeerbak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 00:00

Ik dacht vandaag laat ik haar een keertje longeren, lekker ontspannen en ff nix op haar rug. Nou ze had er in iedergeval heeeeeeeeeeel veel zin in!

Ik had lekker ingestapt om de stallen en kom de ring binnen. Ik ga op het midden staan en ze gaat gelijk in rengalop! Niet terug te krijgen! Toen heb ik haar maar laten gaan ik dacht nou die stopt zo wel. Mooi niet! Ze bleef een kwartier lang door rennen! Toen heb ik haar met m'n stem en een beetje terug trekken weer terug gekregen! Mevrouwtje had lol!

Dus ik laat haar stappen, was een beetje moe geworden, maar nee hoor! Daar ging ze weer en na 5 minuten kwam ze weer terug. Toen keek ze me aan van: Zo nou heb ik ff lekker kunnen hollen gaan we nou longeren? En toen was ze heel braaf. Het moest er gewoon ff uit! Maar ze was daarvoor al los geweest waar ze flink had lopen bokken en ze had 's ochtends al gereden! Jeetje wat een energie!!!!!!!!!!!

bonny_
Berichten: 31
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 00:03

ik dacht laat ik vandaag es gaan springen met met pony (niet mn shetje)
en eerst een paar lagen hindernisjes toen wat hoger.
ik wou net de laatse sprong nemen en opeens werd er vuurwerk afgestoken net toen mn pony wou afzetten.
toen schrok die zo dat hij met een noodsprong eroverheen vloog en erna keihard begon te bokken en ik dus weer es door de luch vloog.
daarna stond hij te trillen in een hoekje!
zielig he?
net bij de laatse sprong! Boos!
daarna heb ik bonny lekker gestoost en worteltjes gegeven die lieverd!
want zij had zo goed haar best gedaan!
ik vind het ram poedersuiker nu met dat vuurwerk mijn pony is er echt doodsbang voor!


xxx bonny

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:57

bonny post je eigen topic dit is wel heel erg offtopic.
gek beestje haha

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:20

Rengalop in een longeerbak Verward
Wow! dat is knap! Mijn paarden kunnen dat echt niet hoor! Die zijn niet zo goed, die hebben meer ruimte nodig. Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:20

Ligt er aan hoe groot de longeerbak is denk ik?
En ook aan wat je onder rengalop verstaat...
Maar racen mag je het wel noemen dan haha.
Ik ken er ook eentje die er behoorlijk op kan gaan met longeren, ff lekker afreageren, een bokje erbij...
Heerlijk toch?
Maar er moet ooit wel een eind aan komen ja, anders sta je vannacht nóg met de lijn rondjes te slepen zucht.
Wel romantisch met de sterren boven je hoofd, maar toch... *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 11:28

Iwaldo kan dat ook zo mooi doen. Die loopt echt te suffen... en dan ineens ziet ie ergens een kaboutertje ofzo. Dan gaat die staart erop, bok... scheet... en rennen maar!! Ik ben wel eens bang dat ie echt omver gaan als het eind van de longeerlijn bereikt is maar tot nu toe gaat het nog goed Haha! En dan is het over en is ie weer suf Haha!
Ik lach me altijd kapot als ie zo'n bui heeft! Lovers

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 20:24

Ja daar was ik dus ook bang voor want ze ging gewoon schuin de cirkel door! Maar gelukkig was er niets gebeurd.

*Romy*

Berichten: 6
Geregistreerd: 11-11-01
Woonplaats: Hoofddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:52

Hoi Marielle! Wat grappig! Ik moet vanavond weer rijden! Hopen dat het beter gaat dan vorige keer; toen zat ik heel hobelig in de galop, ik zat waarschijnlijk niet ver genoeg achterover! XXXX Roos. Cool

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 16:19

". Dan gaat die staart erop, bok... scheet... en rennen maar!! ". Haha en dan altijd die scheet erbij, dat heeft Lois ook als ie zo'n bui heeft. Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 17:50

Haha dat ken ik, Bolivia doet dat ook echt altijd Haha! Dan is het wel irritant Frusty

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 18:19

Gelukkig is mijn paard niet de enigste! Ik dacht al wat heb ik nou weer voor een raar paard?!!! Haha!