HappY Valentine! men dag ken niet meer stuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

HappY Valentine! men dag ken niet meer stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:11

Hallow mensjes!!
Alles goed met jullie?
met mij wel hoor Haha!

Kben al een tijdje niet meer op bokt geweest dus ik moet er weer ff in k0men heh Met het Boktgevoelg Knipoog

Vandaag dus Valentine.. Haha vanochtend een paar sokken met What's L0ve erop.. Haha! was wel sgattig..

Daarna naar shariff geweest natuurlijk Haha! Mijn echte valentijn Lovers Ff met hem gestapt en Men buurmeisje ( esmee ) en De kleindochter van meneer van zwol er op Haha! Shariff was zelfs
RUSTIG Het was een wonder!! Haha.. Ik moest op 11 uur al weer thuis zijn want we gingen naar Divoza.

Dus bij divoza aan gekomen, ( Ik had geld gekregen van Meneer van zwol voor het inrijden van micky, Lang verhaal misschien vertel ik ut nog wel eens deed in iedergeval pijn in men hart Huilen ) Had ik n0g 50 euro gekregen van meneer van zwol. Dus uren in de divoza gehangen omdat ik niet kon kiezen wat voor nieuwe peesmbeschermers ik wou, hehehe Bloos
uiteindelijk is het Wit geworden met witte kogelbeschermers.

Men moeder was al in een g0ede bui, en ik mocht ook nog een sjabrak uitkiezen voor men lieverd en een nieuwe Witte Rijbroek Haha!:D

Dus Thuis aangekomen gelijk alles passen natuurlijk Haha!:D Zowie ( Tara89 ) was ook meejgeweest en we gingen maar even een stukje rijden naart park beetje door de wijken heen rijden ens0 Haha!

Nouja alles was in ieder geval heeejl leuk .. En ik heb leuke valentijn cadeautjes gehad van men Ma hoor Haha! hehe.. De hele dag bij men Poppiej geweest:D:D

Maaruh hebben jullie n0g leuke valentijns cadeautjes gehad?
Liefs, Sharon en Shariff
[/quote]

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:08

heey sharon!
ja cker mooie spullen heb je gekocht! OK dan! .
kus anne

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:06

leuk voor je, alleen beetje irrie msn taal

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:09

Ik heb een fotolijstje met een foto van mijn beste vriendin erin gekregen Lachen en een hoop lieve smsjes Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:37

1 kaartje van mijn lieve vriendin.... ach.. ik vind het maar commercieel.. al dat gezwijmel...

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:55

Leuk die spullen die je hebt gekregen.
Ik heb niets gekregen Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:43

Ach gut

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 13:51

Ik ben ook niet zo gek op valentijnsdag hoor Knipoog als je echt van iemand houd moet je dat altijd Laten blijken en niet alleen op valentijnsdag Knipoog