HElP! k heb tips nodig!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

HElP! k heb tips nodig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 16:20

Kijk ik heb een pony die komt uit Drenthe. het is een Welsh b tje. Hij heeft altijd in een hele grote weide gestaan met bos en met 50 andere paarden. Maar ze moesten allemaal weg anders moesten ze naar de slacht. Ik heb dus een lieve pony genomen maar helemaal niet aan mensen gewend!

Hij is nu bijna 3 en heel erg schuw. het is een hengst en in maart maken ze hem ruin. Maar hij heeft helemaal geen vertrowuen, probeert heletijd stiekum weg te rennen, laat zich niet pakken, en bijt heel hard!

het is echt een plaatje, hij loopt prachtig en ze zeggen dat hij is mee moet doen bij een keuring, maar hij is zo wild! Wat moet ik doen? Op stal zijn ze allemaal gemeen tegen mij. En ze zeggen je moet hem verkopen!

Ik ga hem echt nooit verkopen, hij is zo mooi, lief enzo. Hij kan ook een truc, een buiging maken. Gaat hij helemaal met zijn hoofd tussen zijn benen. Logeren gaat ook niet, hij gaat dan gewoon zijn eigen gang en volwassen mensen kunnen hem geen eens houden!

Afbeelding
Zo is hij als gewoonlijk.

Afbeelding
En zo wil ik hem voor altijd hebben.

HELP..

xxx Brechtje van expage.com/paardencopy

Ik hoop voor hulp!

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!


Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 16:31

Tjah.. ik heb al 3 verzprgster gehad. maar hun zijn allemaal bang voor de pony enzo! En niemand heeft tijd vanwege school enzo. En ik wil het gewoon zelf doen, hij moet mij vertrouwen.... Hier nog een foto!

Afbeelding
Lachen
Afbeelding
Lekker knuffelen!! Aaah zo lief toch!!! Was hij maar altijd zo!
Afbeelding
Hallo ben je daar weer!!!

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!

Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 16:38

Jah. Poetsen vindt me pony heerlijk! Hij blijft lekker stil staan enzo. Maar geeft echt nooit een voetje Boos! En wil nooit omdraaien als ik de andere kant wil staan. Dan ga ik hem wegduwen maar Ranger duwt expres tegen! heel vervelend!

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!

Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 16:42

Wat is voetsen?

En een vraagje. Mag ik met me pony balkjes in de bak leggen dat hij zelf kan springen, Want in de wei springt hij altijd over een tak enzo en hij is een topspringer. Mag dat, zodat ie zijn beweging kwijt kan of is hij te jong?

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!


Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 17:11

Leuk allemaal die tips, ik zal ze zeker gebruiken. Meer tips is handig Tong uitsteken

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!

Paardencopy
Berichten: 42
Geregistreerd: 11-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 22:48

Fabjuhlover schreef:
Great Brechtje!
Eerst zit je te vertellen dat Ranger iets met kruising Tinker is en dat 'ie toen der tijd die operatie(s) had... Vind je het vreemd dat niemand je meer geloofd?


Waar heb jij het over? Het is geen kruising tinker dat heeft iemand dan verteld ofzo, en jah hij heeft een operatie gehad door ernstige darmkoliek..

Paarden zijn mijn Liefde en mijn Leven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, Hanneke137, IASCrawler, Vagabondo en 37 bezoekers