HELP!! Weet niet wat ik moet doen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

HELP!! Weet niet wat ik moet doen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 16:24

hoihoi,

Ik verzorg nu een shetlandertje, waar het heel gezellig en zo is, maar over ong. 2 weken kan ik pas vanaf 4 uur komen, en dan ben ik pas om half 7 thuis ong. mijn ouders zijn hier niet zo blij mee, ik kan ook een arabiertje doen, waar ik zelf mag weten vanaf hoelaat ik kom, en kan ik dus optijd thuis zijn. in de winter mag ik nl. max tot half 6 Boos! , weet iemand wat ik moet doen Verward
Want ik weet echt niet wat ik moet doen!
~xxx~

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 16:34

eigenlijk mag ik in de winter maar tot 5 uur:( Boos!

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:45

heey,
mjah, je moet het zelf weten..
maar, als ik zou moeten kiezen wist k t gelijk al!! *LOL*
~xXx~ Chelsea.
doei Doei, doei

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 16:46

jah, wat zou jij dan doen???

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:47

Ik zou voor het arabiertje gaan.
Over een tijdje ben je waarschijnlijk toch te groot
voor de shetlander en dan heb je niks meer.
Ook ben je dan optijd thuis daar zullen je ouders
ook wel erg blij mee zijn.

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:47

Nou ik zou t arabiertje doen.!

daar heb je dekn ik meer aan dan een shetlander, en ben je ook nog vrij met het kiezen van je tijden..

maar zelf weten hoor, geef je maar een tip

succes!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:00

als je het maar op tijd meld want dan moeten we alweer iemand anders voor quin zoeken

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 17:03

allemaal bedankt en ik hoop op nog meer reacties, maar te groot zal ik niet zo snel worden
~xxx~ lyszannuh

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:07

en het is nog wel zo'n mooie shetlander! ik zou er toch eens goed over nadenken hoor! misschien kan je iets vaker in het weekend komen? dan kom je iets minder laat in de week en wat later in het weekend?

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 17:15

Dan wil Bri het graag zelf doen, dus dat gaat niet

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:34

dat is met bri wel te bespreken hoor als je ook in t weekend wilt... nu gaat ze vaak in t weekend niet omdat ik niet kan vanwege meike... dus ik denk dat als je bijvoorbeeld ook met dr op zaterdag afspreekt kan dat vast wel :J

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:31

Ik zou voor het arabiertje gaan! Maar je moet natuurlijk zelf bepalen wat je doet.

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:44

Ik zou zeker voor het arabiertje gaan! Tong uitsteken Maar misschien dan je dan af en toe nog naar je shetje toe kunt gaan?

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 12:49

ik kom er egt niej uit Huilen wil ook annuh niej in de steek laten Verdrietig
~xxx~ lyszannuh
ik ga nog een lange weg van denken.................. Ziek

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:28

alle reacties zijn hier echt typisch, ja je moet voor dat arabiertje gaan (...want dat is zo'n mooie pony)... denk er maar eens goed over na! je hebt vast veel plezier met dat shetlandertje! misschien kan je een of twee andere dagen eens naar dat arabiertje? maar ik denk dat je nog heel veel meer kan leren van de shetlander hoor!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:51

moet je zrelf weten Haha!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:51

moeilijke beslissing maar toch doe wat je zelf wilt! aan jou de keus tog.....

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:53

ponyzotje schreef:
alle reacties zijn hier echt typisch, ja je moet voor dat arabiertje gaan (...want dat is zo'n mooie pony)... denk er maar eens goed over na! je hebt vast veel plezier met dat shetlandertje! misschien kan je een of twee andere dagen eens naar dat arabiertje? maar ik denk dat je nog heel veel meer kan leren van de shetlander hoor!
Inderdaad, maar over een tijdje ben je te groot/zwaar en is het wel zo leuk als je toch verder kan gaan met rijden. Erg moeilijk dilemma, Scheve mond Ik ben al zo slecht in dilemma's. Ik ben dus bang dat ik je niet zoveel kan helpen

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:04

jmmr:(

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:09

ja je meot het natuurlijk zelf weten.. waar je snapt denk ook wel dat wij er een beetje van balen... aangezien we nu eindelijk een verzorger voor quin hebben, die goed is voor quin en ook gezellig... dus.. vinden we het niet leuk als je weggaat.. maar daarbij blijft het je eigen keus!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:11

Idd een lastig probleem. Ik zou het voor mij wel weten, maar ook omdat ik nou eenmaal gek van Arabiertjes ben zou ik voor de Arabier kiezen. Maar zet eens alle voor- en nadelen van beiden op een rijtje, dus van de Shetlander en van de Arabier. Hoe zijn de regels, wat moet je allemaal doen (uitmesten, tuig poetsen, bak harken?) , wat mag je (buitenrijden, longeren, mennen) en wat lijkt je zelf het leukst? Ga anders eens bij dat Arabiertje kijken, gewoon eens kijken of het klikt zonder dat je jezelf gelijk vastlegt, en kijk dan nog eens wat je wilt.

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:28

annuh schreef:
ja je meot het natuurlijk zelf weten.. waar je snapt denk ook wel dat wij er een beetje van balen... aangezien we nu eindelijk een verzorger voor quin hebben, die goed is voor quin en ook gezellig... dus.. vinden we het niet leuk als je weggaat.. maar daarbij blijft het je eigen keus!

jah drom annuh, ik weet het allemaal even niet meer dus ik ben hard aan het denken!

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:40

*Tamara* schreef:
Idd een lastig probleem. Ik zou het voor mij wel weten, maar ook omdat ik nou eenmaal gek van Arabiertjes ben zou ik voor de Arabier kiezen. Maar zet eens alle voor- en nadelen van beiden op een rijtje, dus van de Shetlander en van de Arabier. Hoe zijn de regels, wat moet je allemaal doen (uitmesten, tuig poetsen, bak harken?) , wat mag je (buitenrijden, longeren, mennen) en wat lijkt je zelf het leukst? Ga anders eens bij dat Arabiertje kijken, gewoon eens kijken of het klikt zonder dat je jezelf gelijk vastlegt, en kijk dan nog eens wat je wilt.

Jah die vink goed!!!! *LOL* *LOL* ik ga dat maar eens proberen, kijken of ik er dan uitkom

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:57

Dat is een goed idee, tamara! Zoek idd het paard wat klikt, maar waarom kun je bij die shetjes pas vanaf 4 uur?

O enne, zou je alsjeblieft geen mSN taal willen typen? Dat leest echt heel irritant. Lachen

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:07

ze mag bij ons pas vanaf 4 uur aangezien er niemand mag komen zonder ons.. dus wij erbij moeten zijn,,... (ik of me zusje) hee maar lysanne, als jij eerder uit ben op dinsdag kan je eerder hoor want bri is ook eerder uit Lachen