het zit mij de laaste tijd niet mee...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

het zit mij de laaste tijd niet mee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 12:10

Ik heb problemen op school, zijn een paar mensen die me echt uitsluiten en die me echt geestelijk kwesten (ben zo wie zo al heel gevoelig en kan daar niet goed tegen)

En dan heb ik nu ook de laaste tijd slechte punten op school (heeft daar ook wel mee temaken denk ik)

En nu heb ik ook al misverstanden bij mijn verzorgpaarden.
Ik ga daar nu al 1 jaar en in het weekend voer ik de paarden s'morgens en s'avonds en mest ik de stallen uit. En ik mag op 1 paard van daar rijden (de andere twee zijn daar teoud voor Knipoog )

Maar nu verleden zondag morgen was ik ziek (had echt super veel pijn van mijn regels was niet noraal kon niet lopen of niks Ach gut ) En toen ben ik niet kunne gaan voeren (en zondags morgens doe ik normaal ook altijd de stallen )
en toen wilden ik normaal de stallen gaan uitmesten toen het over was, maar toen was het aan het stormen (echt heel fel ) en ik had geen vervoer dus kon er niet geraken en s'avonds zie ik daar niks en kan ik dat ook niet doen dus heb ik ze toen alleen maar gevoerd.

Ik wilde dan normaal woesdag gaan om te stallen tegaan uitmesten (in de week kan ik niet want dan ben ik pas om 6 uur terug van school en is het al donker) Maar dat is dus ook niet doorgegaan want had de griep tepakke gekregen en ben maandag, dinsdag, en woensdag niet naar school kunne gaan.

Maar dus ik was mijn gsm kwijt (dat ook nog) en ik kreeg hem terug van iemand had hem daar in de auto laten liggen en ik zag dat ik 2 berichten van haar had. Er stond in dat ze niet kwaad was ofzo en dat ze het fijn vond dat ik de paarden verzorgde maar dat ze het wel niet fijn vond dat ik de stallen niet had uitgemest want ze nu moest ze het zelf doen (ze betaald mij dus om dat tedoen he voeren en stallen uitmesten maar heb al heel veel keer gezecht dat ik dat ook zonder dat ik geld krijg zou doen)

maar dus zecht ze ja nu moet ik u betalen voor iets wat ik zelf moet doen dat gaat niet he. (haar bericht kwam nogal al hard aan) dus heb terug gestuurd met en mij veronschuldicht en gezecht van dat ik ziek was enz enz alles uitgelecht en dat ik de stallen wel nog wil doen maar ik hoef er geen geld voor zal het ook zonder geld blijven doen.

En ik had gevraagt of ik dan zaterdag op Tresor mocht gaan rijden. Krijg ik de vrijdag een bericht terug ja is goed maar er is dan wel iemand in de stallen die die aan het uitmesten is omdat ik daar geen tijd voor heb Verward Verward Verward

Maar ik stuur terug ja ik doe de stallen zelf wel. En ineens belt ze (was juist op een vergadering dus heb niet echt kunne praten) dat ik mocht rijden en dat die persoon dan in de stallen was en dat ik ze zaterdag niet hoevde tevoeren maar zondag wel.

En ik ga er vandaag dus heen om 11 uur was ik daar waren de paarden juist hooi aan het eten buiten (en als ik vroeger soms effe telaat was vond ze het ni zo fijn maar het was wel nooit 11uur) en dus kon ik niet rijden (terwijl ik had gevraagt of ik in de voormiddag kon komen) en nu ben ik juist terug

voel me super slecht Verdrietig Verdrietig Verdrietig
heb al van donderdag zin om tewenen met al die probelemen op school en nu dit er nog bij kan er echt niet meer tegen tejuist is het me ook overgelopen...

ik ga nu maar naar mijn verzorgshet om gedachten eens teverzetten en daarna ga ik terug naar daar om op Tresor terijden (maar voel me nu heel op mijn ongemaak als ik daar kom weet ook niet waarom)
Dit moest effe van mij af want voel me echt slecht (sorry dat het zo lang is geworden)

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 17:44

Heike schreef:
Dat het lang is, is niet zo erg. maar het is makkelijker lezen als je wat enters gebruikt. Ik zal dat zo even doen.

Tja als je eens een dag niet kan dan blijven de paarden dus staan. had je niet kunnen bellen dat je te ziek was ofzo. Ik denk dat ze er dan wel begrip voor hadden.

je zei dat je gsm weg was, maar er zijn toch meer telefoons.

Ik zou eigenlijk zelf ook boos zijn als iemand dat zou doen en later bleek dat het niet gebeurt is. Is toch redelijk of niet?

ik heb wel gebelt maar toen ik s'avonds de paarden was gaan voeren was ik mijn gsm kwijt geraakt dus had haar berichten pas laat gezien
en zij heeft smorgens dus de paarden gedaan
Laatst bijgewerkt door Tessake op 14-02-04 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 17:46

ja heb haar niet meer kunne zien
ze heeft het de laaste tijd heel druk misschien dat ze er morgen is maar ik betijfel het

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:16


A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alicegohome, Dartel, dierenfan, josien_m_, Lente, Mark0919, sterregoud, Vagabondo en 35 bezoekers