ben errug verdrietig......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

ben errug verdrietig......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 20:30

heyhey mensjes,
Zoals jullie de titel lezen; ik ben errug verdrietig Huilen
Ik zal alles vertellen, vanaf het begin;

In het begin van dit schooljaar ging ik naar de 2e, 2havo. Het ging heel goed, ook met paardrijden enzo, maar op een gegeven moment stortte ik in, het ging steeds slechter op school, dus ik moest een tijdje stoppen met paardrijden.
Toen ging het weer goed en 2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik naar de Mavo moest. Daar zit ik nu, hele drukken klas, dus weg = mijn concentratie...
Toen had ik een gesprek met de coördinator en mijn moeder, en hij zei dat ik waarschijnlijk naar het vmbo-kader moest, en dat betekent--» andere school...Toen me moeder dat had gehoord heeft ze de manege gebeld en mijn lessen afgezet (en ik had zondag 15-02 een wedstrijd en die is ook geannuleerd...). Ik ga nu naar een andere (betere) school en als het daar goedgaat mag ik weer naar de paardjes.
Maar nu dit, bij mij achter is een stalletje en daar is mij een bijrijd-paardje aangeboden, 2x in de week en de onkosten ga ik dan zelf betalen. Maar ik weet niet hoe ik dit aan mijn moeder moet vragen, ik wil het heeeeeel graag en ik regel alles zelf!!
Help, heeft iemand tips????
Alvast bedankt allemaal!! you're OK dan!


Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 20:39

RosiePosie schreef:
Heb je zelf een idee hoe het komt? Kun je het eigenlijk wel, maar lukt het niet (omdat er zoveel mooie dingen in de wereld te ontdekken zijn?) of werk je boven je kunnen?


Ik kan me slecht concentreren in de les, ik wordt snel afgeleid door anderen en dingen om me heen, maar wat kan ik daaraan doen?? Verward

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 11:02

RosiePosie schreef:
Dat probleem herken ik, had ik ook. Ik probeerde me altijd gedurende korte tijd wel te concentreren en dan mocht ik van mezelf even vrijaf (om even lekker paarden in mijn schrift te tekenen) zoiets van 5 minuten concentreren, 2 minuten tekenen, en dan steeds langer concentreren. Ook bedacht ik altijd dat die tijd die ik toch op school moest zitten beter kon gebruiken om op te letten of desnoods (stiekem) huiswerk te maken. zodat ik thuis niets meer hoefde te doen. Eigenlijk denk ik dat je of onder je niveau werkt (door verveling verlies je alle belangstelling), of in sommige opzichten gewoon nog wat jonger bent dan je fysieke leeftijd. Is niet erg, komt vanzelf goed, is nu alleen lastig met leren.
Als ik het zo hoor heb je mogelijkheden genoeg om je situatie te verbeteren (m.a.w. hersens genoeg).
Heb je al enig idee wat je wilt worden?


Ik wil al heel lang echt graag bij de bereden politie, maar nu ik op mavo zit moet ik daar met een langere omweg dan de havo heen....Allemaal bedankt voor de tips enzo!!


Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 11:12

Ellende schreef:
hm... Als je nou een maand super je best gaat doen ofzo, en als dat lukt dat je dan het bijrijdpaard mag?


ik zal het proberen!! Knipoog
Ik ga vanmiddag even bij dat paardje kijken maar ik heb nix tegen mijn ouders gezegt, gewoon zovan; ik ga naar een vriendin.....ik zou hem op maandag en woendsdag mogen doen maar dan ga ik gewoon stiekum, ik wil het namelijk heeel graag.....nog meer tips??? Verward

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 11:51

Ik ga dat verorgpaardje tog maar niej doen.......krijg ik nog meer problemo's met mun ouders.........! verstandig he!

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 11:59

ik heb het nog niej gevraagt, maar ik ga het wel proberen.......Knipoog thnx voor allusz (oke geen msn-taal, sorry doe ik automaties)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 27 bezoekers