Mn lieffie wordt (bijna zeker) verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Mn lieffie wordt (bijna zeker) verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 10:57

Gisteren hoorde ik van de eigenaar van Jena dat hij te horen heeft gekregen van het ziekenhuis dat hij niks kan/mag doen met paarden. Hij heeft namelijk iets aan z'n rug. Er is wel een operatie ervoor maar daarna is de kans erg klein dat hij nog iets met paarden kan doen. En dus wordt ze verkocht. Huilen Huilen Aan de ene kant kan ik dit wel begrijpen.....de eigenaar kan vaak niet komen ivm zijn rug, en ik kan alleen op zaterdag, en dus staat ze vaak alleen. Dit is naturlijk echt niet leuk voor haar. Het zou voor haar inderdaad beter zijn als ze naar een ander baasje gaat, maar toch...........ik wil haar niet kwijt Huilen Huilen Huilen Gisteren ben ik bijna zowat ingestort toen ik het hoorde, ik zat op de fiets en heb omwegen naar huis genomen, ik wilde even alleen zijn en niemand om me heen. Uiteindelijk ben ik naar m'n oma toe gegaan en daarna naar een goede vriendin van me. Wat ook nog erg leuk was (not) was dat ik die avond n verjaardag had van n andere goede vriendin........Ik ben absoluut nniet vrolijk geweest........dat kon ik gewoon niet Huilen Ik voelde dit eigenlijk al aankomen, de eigenaar had het er namelijk weleens over dat hij erover dacht. Maar toch wou ik het niet geloven. Ik vond het al erg toen ik te horen kreeg dat ze naar Flevoland ging en ik haar nog maar 1 keer in de week kon zien, maar dat dat ik haar straks helemaal niet meer kan zien................... Huilen Huilen Huilen Ik heb gisteren de hele avond gehuild totdat ik naar die verjaardag ging, maar zodra iemand vroeg wat er met me was kwamen er weer tranen. Ik begrijp wel dat dit het beste is voor Jena, maar ik wil haar niet kwijt Huilen Huilen Huilen Gisteren was het voor mij dan ook echt vrijdag de 13e................. Huilen

Gr. Jen Huilen Huilen

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:05

Huilen zo een dingen zijn altijd stinkmodder Huilen
Ik weet hoe jij je voelt Verdrietig

Sterkte hé Ach gut

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:08

zo he dat is slecht nieuws
Heel veel sterkte Ach gut

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 11:15

't Is echt poedersuiker, ik heb dit al zo vaak meegemaakt, elke keer worden ze weer verkocht Huilen en elke keer als ik helemaal aan ze ben gehecht. Maar bij Jena voel ik me wel meer poedersuiker dan bij die andere. Ik verzorg haar al een jaar.....maar ik heb het gevoel alsof ik haar langer ken.........

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:42

he wat ontzettend vervelend voor je ! Ik heb je advertentie op EA gezien en ik hoop ontzettend voor je dat je een baasje bij jou in de buurt vind.

Sterkte

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:54

jee, wat rot voor je, nu maar hopen dat ze een lief baasje voor haar vinden die veel tijd voor haar heeft, en in de buurt woont zodat je er nog een kaar alngs kan gaan.
sterkte ermee

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:29

wat ontzetten rot voor je!! heel erg veel sterkte ermee,maar hopelijk krijgt ze wel dan een hele goede nieuwe baas! en kom jij over je verdriet

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:40

Er is toch nog hoop!!! Ik ben zooo blij. Ik ben op dit moment de enige verzorger van Jena, maar kan absoluut niet elke dag komen en dus staat Jena vaak alleen. Maar er is iemand die Jena elke dag (behalve als ik er ben natuurlijk) wil verzorgen, en dan staat ze dus nooit meer alleen op stal. En dan zou ze dus kunnen blijven en hoeft ze niet verkocht te worden.....dus ik ben heel blij!! Nou maar hopen dat dit doorgaat, want dan kan ik mn lieffie nog gewoon elke zaterdag verzorgen. Als dit doorgaat gaat ze eind maart naar een andere stal en daarnaast zit een camping......dus dan weet ik al gelijk waar ik mijn vakantie ga doorbrengen Tong uitsteken