Ze gromt naar mij..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Ze gromt naar mij..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 14:35

Ik ging gister de paardjes binnen zetten.. En me broertje wou ook ineens mee.. (zal wel weer een vriendinnetje hebben die paardrijd. Was de vorige keer ook zo had hij 3 jaar niet naar het beest om gekeken hoor ik hem ineens tegen een meisje zeggen "kijk en dit is nou mijn paard" wijsend naar mijn Redna Schijnheilig )..
Lopen we het weiland in.. En Redna begroet ons beetje hinnekend..
Zegt me broertje "is ze boos want ze gromt naar mij" Tong uitsteken
Ik moest er erg om lachen want hij keek er ook nog angstig bij..


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 11:21

Hij is 15.. En heeft ooit toen hij echt nog een puppy was ook op Redna gereden een jaar of 7 geleden..

Maar hij deed toen ook alleen rijden het verzorgen erom heen mocht ik doen want daar had hij geen tijd voor Scheve mond
En Redna vertrapten hem ook een beetje als hij in de buurt kwam Schijnheilig
Nu kijkt hij alleen even naar der als er een leuk meisje is die toevallig ook rijd of iets met paarden heeft...


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 11:27

droppie_18 schreef:
wacht maar de volgende keer zegt hij, dat hij altijd wedstijden heeft gereden, maar nu geen zin meer heeft en jij hem nu mag doen. hihihihihih



Ja of ik ben straks zijn vaste bijrijder ofzo.. En dan met erachter aan maar als jij het wilt doen vraag ik haar om te stoppen..
Nou denk dat ik dan een keer uithaal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Celebi, Earth, Firesolo13, Glenda, GoogleAdsense, Googlebot, Kellyvanloon, Lucia88, Mel80life, oblix, Suziiiie, Swift, Waratje, xSCWx, xYaartje en 135 bezoekers