AGAIN (echt K*T is dit..)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 19:48

Vanochtend eerste les in mijn nieuwe les dus he.. ik helemaal blij. mag ik op Blazer nou die schrikt als er een tegenligger komt. gingen we carousel rijden Frusty steeds bij het insluiten dee die kei poedersuiker. nou de pony waar ik naast reed was ook "boos" aan het kijken dus blazer wou niet te veel bij haar in de buurt. en daarvoor ook al steeds als er tegenliggers kwamen schrok hij enzo. echt zo poedersuiker!! ik was dus WEER best bang en ik weet echt niet wat ik ertegen moet doen. heeft iemand tips want ik heb ze ECHT HARD NODIG

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:49

goed aanpakken (als je dat durft) of dit probleem aan je instructice/manege-eigenaar voorleggen en kijken of hij verder kan helpen. ik hoop het wel voor je

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:53

euhm ja zoals Yentl zegd, aanpakken.
Ik ben zelf ook emt een pony gestopt omdat ikd r bang voor werd.
Als je echt bang voor hem bent dan emot je niet meer op hem gaan of iemand anders dr op laten rijden.
Straks ben je helemaal bang.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:55

Niet aanpakken, lijkt mij. Wat doet de pony verkeerd? Weg springen omdat hij bang is? Ik denk dat je JOU probleem even tegen je instructeur/trice moet vertellen. Vragen of je een paar maanden op een rustig en betrouwbaar ponytje mag. Dan kun je je vertrouwen terug winnen, en misschien gaat het dan wel beter op Blazer.
Veel succes!