Dag lieve Simba-poes, we zullen je intens missen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Dag lieve Simba-poes, we zullen je intens missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 17:58

Simba,

Ons lieve stokstaartje, ons lieve knuffelpoes, met die guitige witte snuit...
Die ons zo vertrouwde en liefhad, mee een rondje omging, op ons wachtte op de hoek als we boodschappen gingen doen...
Dag lieve poes, die altijd kleine beetjes gaf om zijn liefde te tonen, intens kon knorren van genoegen...

Ik heb je geboren zien worden, op zien groeien tot een mooie vrolijke olijke kater...
Hoe heerlijk je het vond om naast me te slapen op mijn kussen, lekker te ravotten en knuffen met baasje...

Wij kunnen je niet missen, het is zo vroeg, we hadden nog zoveel jaren voor ons...

Dag lieve poes, gelukkig heb je niet al te lang geleden en ben je nu op weg naar de kattenhemel...
Geef je een dikke knuf van ons aan je tante Llewella?

Afbeelding

Dikke knuffel van je vrouwtje Judith, je baasje Niels, je mama Latifa en je maatje Tony

Simba is dus vandaag aangereden, het verdriet is zeer groot bij ons...

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')



Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 19:00

Dank jullie

Het is zo onwezelijk, zo onverwachts, ja dat is het altijd natuurlijk, maar toch...

We laten hem individueel cremeren, de dierenambulance komt hem als het goed is vanavond nog ophalen.

Dan zal hij een altaartje krijgen bij ons...

Ik heb de andere 2 katjes ook afscheid laten nemen, of ze het zullen begrijpen weet ik niet, maar dat ze wel de kans hebben gehad.
Zijn mama latifa werd er letterlijk ziek van...

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 19:16

Ik heb zojuist wat handdoekjes in de doos gelegd zodat hij er wat zachter en waardiger bijligt.

Om 18.45 komt de dierenambulance...

Ik heb zojuist de man gebeld die hem heeft aangereden en hem bedankt dat hij Simba zo netjes heeft achtergelaten en een briefje heeft achtergelaten...
Het speet hem heel erg, maar die man kan er ook niets aan doen...

Nu voelt het nog onwerkelijk, maar zometeen komt het gemis pas echt, de dagelijkse dingen die we aan hem zullen missen...
Dat heeft bij Llewella ook heel lang geduurt voor dat dat een beetje slijtte...

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 11:43

Simba wordt om 10.45 gecremeerd, heb zojuist een telefoontje gehad...

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 16:21

Inderdaad...

Een maatje, een surrogaat-kindje...

Ik heb destijds nog om de 'voogdij' van Simba gestreden met mijn ex...
(Ik heb een wederzijdse vriendin gevraagd hem op de hoogte te stellen, heb geen contact met me ex maar vind toch dat hij het moet weten)

Woestijn en Mist ook heel veel sterkte toegewenst natuurlijk! Ach gut

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 20:38

Ik had net de buurvrouw aan de deur die erg gek met Simba was en andersom en zij was er dus bij enigzins.

Degene die hem had aangereden wilde het liefst dus doorrijden maar omstanders hebben hem in de kraag gevat als het ware.
De buurvrouw heeft hem toen een briefje laten schrijven en ervoor gezorgd dat Simba netjes achterbleef.

En ze maakte zich er een beetje druk om of ze hem wel netjes had achtergelaten, aangezien hij toch in een doos lag.
Voor ons is het iig goed zo 'afgehandeld', en dat heb ik haar ook gezegd.
We hebben toch hier thuis goed afscheid kunnen nemen en dat ie nu gecremeerd is.

Ik zit er aan te denken om haar en haar vriend een foto te geven van Simba en hun kat samen, ze waren als het ware nog meer gehecht aan Simba dan aan hun kat wegens Simba's typische trekjes en eigenzinnigheid en dat hij ook erg naar hun toetrok.
Een bedankje voor de goede laatste zorgen en dat hun ook altijd heel gek waren met Simba.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Fayyah19, hollie, Mutti, Plonspony, Swift, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 129 bezoekers