jullie mening? over jullie pensionhouder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

jullie mening? over jullie pensionhouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:58

klinkt misschien stom, maar die van mij heeft er zelf om gevraagd.
ik weet niet onder welk kopje deze hoort, maar de moderators plaatsen hem wel goed denk ik.

oke die van mij.. Alex de jong.. sorry, geen namen.
t is ten eerste een schat hoor... zeker te weten. maar soms.... oeh.. je zou hem het liefst in een gierput dumpen.

hij heeft dus al mijn berichtjes op bokt gelezen om te chekken of ik wel lief over hem praat.
vervolgens krijg ik commentaar omdat ik jullie zijn adviezen geef..
tja waarom geef je ze dan? zodat ik er zelf iets mee ga doen. niet verder vertellen.
ohw ja alex geeft me ook les... dus dan krijg je nog wel eens een advies.

hij geeft toe dat ie niet zo een goed evenwichtsgevoel heeft en als klaske rodeo bij hem gaat doen gaat ie er naast liggen. ik bleef zitten, maar ik moest wel gewoon rustig blijven en haar gedrag negeren... tjeeetje.. je blijft zelf niet eens zitten.

hij blijft beweren dat het zijn paard is.. (is het ook, maar dat terzijde) maar ik moet wel 2 dagen na een manuele therapie de stallen doen...
hmmz..

buiten al het negatieve is het wel een schatje hoor.. met een beetje een vreemde kijk op t leven. maar die hebben we wel meer.

het lijkt me leuk om verhalen te horen van wat jullie met je pensionhouder meemaken... en het liefst dan de positieve, want er is al genoeg negativiteit in t leven..

groetjes michelle

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:44

Nou, en dit zal hij dan dus ook lezen.....neem ik aan....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:47

Ik heb er geen maar de eigenaar van me verzorgpony's is heel aardig en heb ik meestal wel lol meej
Hijs n beetje gek ahahaha prettig gestoord maar ja dat zijn we tegenwoordig allemaal
hijs wel aardig

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:51

Vind het een beetje een apart bericht. Je weet dat hij al je berichten leest, en daarom zet je dit bericht ook maar neer? Verward

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:51

Ik lease er een, maar hijs geen pensionhouder hoor.
Ik ben zeer tevreden over hem. OK dan!
Hierbij doe ik hem meteen de groetjes, want hij zit hier ook op Bokt. Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 01:05

Ikeje schreef:
Vind het een beetje een apart bericht. Je weet dat hij al je berichten leest, en daarom zet je dit bericht ook maar neer? Verward


Hahahaha ik denk dat dat juist de bedoeling is, geweldige actie OK dan! Haha! Knipoog

Mijn stalhouder....kan ik weinig over zeggen....hij leest Bokt niet maar ach, de mensen op stal zullen hem wel alles wat ik over hem neer gooi vertellen toch? Knipoog Haha!

Eff serieus...hij heeft een stal en daar staan allemaal meiden.
Geen enkele andere vent om zijn leed te delen.
En dan ben ik echt heel eerlijk als ik zeg:
Wij kunnen zeuren hoor

Voorbeelden? Ok:

Bram, de bak moet gesleept worden.
Braham de baklamp is kapot, wil jij die maken?
Brahahahahaham de deur van mijn asktje piept, hangt of klemt.
Bram! we hebben kuil nodig Haha!
Bram wil jij mijn zadelsteun ophangen?
Brahahahahaham, en ook gelijk mijn hoofdstelhaakje en naambordje?
Bram wij willen springmateriaal.
Bram het draadje is kapot...denken we dan want der komt geen stroom vanaf...daarop volgend...dank je wel Bram dat je de stekker in het stopcontact gestopt hebt Haha! Blond

En ga zo nog maar een lijst door, eigenlijk vind ik dat die het nog aardig volhoudt met ons Haha!
Ikzelf zou ons allang de stal uitgetrapt hebben en koeien gaan houden Tong uitsteken

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 02:43

Tja wat zal ik eens zeggen over Hans. Het is een geweldige lollige vent en sinds hij de manege over heeft genomen is de manege een stuk langer open. Erg handig.

Verder moet je hem eerst een beetje leren kennen. Ik moest wel aan hem wennen. Maar och nieuwe eigenaar, nieuwe regels....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 09:52

Mijn paard staat bij een particulier aan huis, samen met een ander paard.
Een half jaar geleden hebben wij hem naar deze locatie gebracht, en ik heb er geen moment spijt van gehad.
Wat mij betreft (en ik spreek ook maar even voor m'n paard) is het de beste beslissing van 2003 geweest.
Jos is lief voor de paarden, verzorgt ze perfect, doet er alles aan om het ze zo aangenaam mogelijk te maken.
Maar verder geen geneuzel, hij houdt van een "recht toe-recht aan"-aanpak en dat bevalt me prima.
Kortom: hulde OK dan!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 09:56

Onze Gert is erg aardig, maar soms heeft hij de bokkepruik op en dan is er geen land mee te bezeilen. Maar je krijgt bij ons bijvoorbeeld op je donder als je te weinig onderstrooit of je paard geen beweging geeft. Vind ik een goede zaak...... Was bij ons vorige adres wel anders, daar telde ze de sprietjes stro en als je er perongeluk 5 teveel in de stal had liggen, dan waren de rapen gaar.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:30

Ben je niet bang dat je op straat staat na het plaatsen van je topic? Of ziet hij de lol er wel van in. Wat leuk een staleigenaar die ook bokt. Zie ik die van mij nog niet doen. Weet niet eens of hij wel een pc heeft.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:41

haha allemaal mannen...lache...hier is Gea de staleigenaresse...super mens OK dan!.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 14:01

ik sta niet op straat.. als ie dat doet.. jahaa alex Boos!
nee maar het is een beste gast en hij wist dat ik dit zou doen omdat ie dus alles heeft zitten lezen..
hij kom er om lachen en was gister verbaasd dat ik het nog niet gedaan had. bij deze alex!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:07

ha ha dat is wel grappig ja zo pak je hem terug dacht al...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 14:12

oke.. hij belde al... hahaha snotneus dat t is..
hij vond het leuk en grappig en was teleurgesteld dat ik de stallen niet gedaan had.. nou jaaaaaaaa. ik had last van mijn rug, ander keertje alex!! zie je maandag!!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:26

Mijn pensionstalhouder (jezus wat een woord) heeft hier ook weleens wat gelezen vertelde hij mij.. wel grappig vond ik..
Maar ik vind hem wel lachen.. Heeft alleen een beetje te vaak de dubbel fris reclame gezien Haha!
Ik ben heel blij met me nieuwe stal.. en ook met de pensionstalhouder..
(ik blijf nieuwe stal zeggen maar ik sta er toch alweer bijna 4 maanden)

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:31

Bas staat niet op een pensionstal maar op een boerderij bij een vriendin van mij. Haar ouders noem ik dan wel even de pensionhouders.
Siebrand is een toffe vent, koel in het hoofd, lekker nuchter. Heeft niets met paarden maar trekt me geregeld de schep uit mn handen om uit te gaan mesten.
Zet vaak de paarden buiten en haalt ze ook weer binnen.
Voert ze, maakt TL buizen boven de stallenruimte, veegt aan, zorgt voor bieten etc etc
Super getroffen dus.
Ida roept me altijd: "Moet je ook thee met een koekje?" "Blijf je eten?" "moet je wat drinken?"

Zowel pony als ik worden dus prima verzorgd Haha!
( ik ken ze dan ook al meer dan 10 jaar en kom er ook al zo lang Knipoog )

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 15:14

oke pensionhouder is ook een groot woord voor alex.. hij heeft 3 paarden en 1 rij ik, koop ik. ze blijft er ook mooi staan want ze heeft het er heerlijk naar dr zin.
en verder vermaak ik me wel met de kippen en geitjes die er ook staan... leuke plaats daar

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:27

Mijn stalhouder loopt altijd met een grote Haha!(=smile) rond. Helpt me overal bij, gooit Mirk eruit als het moet, geeft hem meer/ minder vreten wanneer hij dat nodig heeft, en het belangrijkste wat ik nog niet eerder meegemaakt heb, hij heeft verstand OK dan! van paarden.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:43

Mijn stalhouder is in één woord GEWELDIG!
Nog meer uitleg nodig? Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:28

Mijn 'stalhouder' (gewoon een simpele boer hoor Haha! ) is een man met een hart van goud...In sommige dingen wel ouderwets,maar ik kan er haast alles maken.Ben zelf niet moeilijk,doe niet moeilijk,dus hij ook niet...
OK dan! Topvent!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:35

haha Haha! ik zie mijn stalhouder niet op bokt zitten *LOL*

maar ik moet wel zeggen dat ik hem een super stalhouder vind.
als er iets met mickey is komt hij meteen,en als het rijden niet lukt komt hij me helpen.
en ook gewoon doet hij harstikke veel voor me (ook voor de andere op stal hoor,doet hij even veel voor Haha!)

nadat we terug uit de kliniek waren moest mickey s'morgens via een spuit in haar mond medicijnen krijgen,heeft die dik twee maanden iederen dag gedaan,en mickey mocht een tijdje maar eventje sop de wei,heeft hij mickey om 10 uur buiten gezet en erna netjes om 2 uur naar binnen.

en concours is hij ieder concour daar om me te helpen en voor te lezen.
en zo zijn er nog duizende dingen.

ik ben er gewoon harstikke tevreden over Lachen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:44

KellyenXena schreef:
Mijn 'stalhouder' (gewoon een simpele boer hoor Haha! ) is een man met een hart van goud...In sommige dingen wel ouderwets,maar ik kan er haast alles maken.Ben zelf niet moeilijk,doe niet moeilijk,dus hij ook niet...
OK dan! Topvent!


Zelfde verhaal alleen dan ben ik vaak wel moeilijk en daar houden die boeren niet zo van. Maar goed de onenigheidjes worden vaak wel opgelost. als ik een ander type paard (jong) zou ik wel naar een 'echte' stal gaan.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:04

Marleen (Skattie) en ik hebben echt de tofste stalhouder die je maar kunt bedenken.

Hij is áltijd bereid om je te helpen (en het liefst neemt hij dan ook nog het hele gezin mee, bijvoorbeeld als mn paard niet in de trailer wil *LOL* ) En zelfs toen ik nog niet bij hem op stal stond wilde hij al voor me naar een wedstrijd rijden toen mijn vader niet kon. Het is trouwens niet echt een pensionstal, gewoon bij hem thuis in een soort van home-made stalletjes Lachen Verder geeft hij de paarden gewoon alle aandacht en wil hij dat ze niets tekort komen. Hij heeft zelfs samen met Skattie mijn vieze paardje gewassen voor mij Lachen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:08

OK dan! OK dan! Lovers Lovers

Zegt wel genoeg over mijn stalhouders lijkt me Haha!
De enige stal die nog beter zal zijn is als mijn paardje in haar stalletje bij mij naast het huis staat Knipoog

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:19

Ik ben (samen met mijn vader) mijn eigen stalhouder. Dennis staat thuis en m'n vader heeft niets met paarden. Maar hij helpt graag als er geklust moet worden al doe ik ook veel zelf.

Voorbeeldje, ik wou een ladder naar het zoldertje. Mijn vader heeft mijn oom gevraagt(is trappen maker), toen werd het geen laddertje maar echt een trap, maar die moest ook opgetakeld worden. Dus we gaan op zoek naar een idee. Eerst meteen katrolletje en de hand. Nee, was toch geen groot genoeg succes volgens mijn vader(ik vond het prima, maar oke, als jij het beter wilt, ook goed). Dus er kwam een motertje en nu is het druk op de knop en de trap(want een laddertje kan je het dus zeker niet meer noemen) komt automatisch naar beneden.