ritje met een hengstige merrie en ''wilde'' hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

ritje met een hengstige merrie en ''wilde'' hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:22

ZENA moest vandaag met haar speciaal beslag 20 minuten stappen op harde ondergrond maar zena is ook heeeeeel hengstig op het moment. Knipoog

er was maar weinig tijd vandaag en besloot dus dat de meiden(beide 11 jaar) maar meteen met CASANOVA en ROMEO maar gezellig mee konden rijden dan.

maar ROMEO is een hengst,weliswaar een rustige/makkelijke , we kunnen al 6 jaar met hem buitenrijden als er een hengstige merrie meeliep in de les.(zo braaf was hij dus,hengstige merrie voorop en de ''wilde'' hengst achteraan). OK dan!

dat hoopte ik dus vandaag ook,HIHI WAT HEB IK GELACHEN Haha! ,wat heb ik die meiden horen piepen vandaag.ROMEO is sterk,romeo is niet te houden,pijn in hun handen enz. Scheve mond

ROMEO is dus 1.04meter en zag vandaag dus ZENA (van 1.62m) wel zitten vandaag!!

het stapritme ging steeds vlugger en zelfs CASANOVA(de rustige shetruin die ertussen liep) vond romeo maar vervelend in zijn nek hijgen,wat hij kenbaar maakte met een klein bokje.(normaal kunnen we hem altijd als botsauto gebruiken)

de meisjes zouden op de helft van de staprit omwisselen van pony/ezel,
maar op het moment van omwisselen zag ik romeo's blik al in zijn ogen en de GIGANTISCHE *PIEP* onder zijn buik hangen in volle GLORIE! *LOL*
(en vergis je niet,hij is laaaaaaang)

we zijn maar rechtsstreeks omgedraaid naar huis(we waren net 400 meter ver),ik op een hinnikende,dribbellende hitsige ZENA,licht geirriteerde CASANOVA erachteraan en daarna dribbelde ROMEO de superdekhengst in volle glorie.
Cheese!

helaas geen fotos,onze handen hadden we vol.ik hoop dat jullie een voorstelling voor jezelf kon maken met het lezen van dit verhaal. Clown Haha!

we zijn veilig op stal aangekomen maar heb onzettende pijn in mijn kaken van het lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:44

haha! alles wel goed gegaan op die drukke rijksstraatweg verder? Kan het me al helemaal indenken omdat ik ze natuurlijk ken LOL Haha!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:46

Hahahahahhaha Haha! Haha! Haha! Haha! wat een verhaal!! Haha! *LOL* Wat een ondeugden Haha!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:23

hahaha jaaa ik kan het me ook helemaal voorstellen! jammer dat ik al naar huis was gegaan, want dit had ik eigenlijk wel even willen zien Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:24

hahahaah ik zie het al helemaal voor me !!
wat zal jij gelachen heben !

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:37

hahaha prachtig Haha!
ik zie het helemaal voor me Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:53

Hahaha lijkt me idd heel erg lachen hihi
Ezels zijn trouwens idd heel erg sterk hoor!! hihihih

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:08

Ik heb geloof ik wel weer iets gemist. Ja,ja Romeo voelt zich volgens mij erg groot. Tos is ook hengstig op het moment en als ik haar terug op stal zet staat Romeo als een idioot te balken.

Lente
Berichten: 27786
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:15

GEWELDIG! Haha! Een ezel op B-niveau! Lachen (Sorry, meteen even in je profiel gekeken Knipoog) Maar goed dat hij niet bij Zena in de buurt is gekomen. Had je een muildiertje/muilpaard? gehad! Haha!
Len

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 12:13

Hahaha zie het al helemaal voor me!!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:59

Vandaag was Romeo weer lekker aan het Balken Haha! Brengt wel sfeer op stal moet ik zeggen *LOL*

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:51

haha, zo'n klein hengstje!! haha Haha! heeft ie wel eens geprobeerd om erop te springen?? haha.
ik zie het al wel helemaal voor me

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:57

haha wat een verhaal zeg!! geweldig!! *LOL*:))

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:57

haha LOL Haha!