Ik heb geloof ik een huis??!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Ik heb geloof ik een huis??!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 15:29

Zo pfff ik zit even te trillen achter de pc, mijn vriend en ik staan al sinds 2001 ingeschreven voor een huurhuisje in onze woonplaats.

We waren er eigenlijk nog niet zo erg mee bezig tot afgelopen zomer mijn moeder plotseling overleed en de sfeer er thuis met mijn vader er zusje niet beter op werd.
Als klap op de vuurpijl werdt mijn contract niet verlengd en zit ik nu dus al sinds november thuis in de ziektewet, gelukkig mag ik weer gaan werken maar met het werkaanbod deze tijd zit ik nu dus in de WW.
Thuis doe ik alle taken die mijn moedre deed, wassen, strijken, stoffen en zuigen boodschappen, koken enz enz, als ik dit niet doe krijg ik naar mijn hoofd dat ik wel wat kan doen omdat ik toch hele dagen thuis zit!!
Al met al geen fijne situatie dus.

Vandaag kon ik dus bellen naar een lijn waarop je hoort op welke plaats je bent geeindigt voor het huis waar je op hebt gereageerd en wat blijkt..... voor een bepaald huis staan we op nummer 1!!!!! Haha!
Ik ga zo even langsrijden (hebben we stom genoeg nog niet gedaan) en daarna langs de woningbouw om eens te vragen wat nu te doen!!

Pff hoop maar dat ze geen fout maken want het zou mooi uitkomen, ik ga nl per 1 maart weer even 10 weken werken en in de tussentijd natuurlijk verder zoeken naar vast werk dus het zou super zijn!!

Duimen jullie voor mij (ons) ?????
Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Chantal

FB: Carpe Diem Reptiles


Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 15:35

Thanx! Ik ga nu snel naar de woningbouw racen om te vragen hoe of wat!!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 01:36

Nou ik wordt morgen gebeld voor een afspraak, tenminste straks dus! Haha!
Diegene die erover ging was er niet en die belt morgen voor een afspraak om te kijken of al onze gegevens nog kloppen en dus in aanmerking komen en dan mogen we kijken hoop ik.

Was eerder nog niet online om jullie op de hoogte te houden want er is bij ons op stal het tweede veulen geboren!!
Was dus even op kraamvisite (nou ja even... Bloos )

Hellevoet is inderdaad wel leuk, weet niet beter want ik ben hier geboren!!
Ik voel mij net een pingpong bal zo spannend is het allemaal!!
Ik houd jullie op de hoogte en super fijn dat jullie meeduimen!!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 10:17

Ik zit vanaf nu strak naast de telefoon en de pc natuurlijk en hou jullie op de hoogte!
Heb gewoon buikpijn van de spanning!!

FB: Carpe Diem Reptiles


Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 10:56

Nee niet van Evita, maar op de manege waar ik ook nog rij!
Ken je Evita ook? Wel grappig! Vraag het steeds maar dr baas wil niet dat er een veulen komt! hahaha

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 11:32

Nou vanaf juni 2001 tot nu is inderdaad maar 2,5 jaar, alleen zijn ze niet zo snel met bellen voor een afspraak! Zit al vanaf stipt 9 uur te wachten bij de telefoon!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 12:11

Zit nog steeds te pingpongen achter de pc, telefoon ging net en dacht dat ik erin bleef, was het mijn vader.... Weet nog steeds niks dus!
Ik heb wel met mezelf afgesproken dat als ik om 14.00 uur nog niks heb gehoord ik langs ga!

Bedankt dat iedereen voor me mee duimt!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 14:45

Nou nog steeds geen telefoon van de woningbouw!
Ik ga de telefoon maar eens doorschakelen (je weet nooit Schijnheilig ) en dan boodschappen doen en langslopen, zit dr vlakbij.
Ben echt mega schiewenierig!

ik houd jullie op de hoogte en hoop dat jullie nog even meeduimen!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 16:09

Nou ik heb morgenochtend om half 11 een afspraak voor een intake gesprek!
Gaan ze bekijken of we echt wel geschikt zijn qua inkomen enzo en dan mogen we gaan kijken!!
Ben nog een klein beetje heel erg beduusd!!
Gekke dag vandaag, mijn mams precies een half jaar dood en we krijgen vandaag een huis aangeboden!!
Hmm en morgen, vrijdag de 13e de intake! hahaha

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 12:23

Nou vandaag is zeker een geluksdag en jullie duimen heeft zekers wel geholpen!!!
We mogen gaan kijken bij het huis!! Ik ga straks de mevrouw bellen die er nu nog woont of we morgenochtend kunnen kijken!!
Ben echt helemaal van de kaart van zulk goed nieuws op deze rare dagen!!

FB: Carpe Diem Reptiles

Delias

Berichten: 406
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 11:57

Nou meiden,

Al dat duimen heeft geholpen want dit meisje gaat samenwonen!!! *LOL*
Het huisje is erg leuk, woonkamer met open keuken, veel licht binnen, achter en zijtuin (is een hoekhuis) boven een badkamertje en twee enorme slaapkamers!!
Ik ga zo naar de woningbouw om te vragen wanneer we er precies in kunnen het was nu 1 maart maar de dame die erin woonde is nu al verhuisd dus het kon misschien al eerder!

We zijn helemaal gelukkig en kijken al rond voor leuke spulletjes, dus als jullie iets weten voor een leuke prijs pb maar, vanalles is welkom!

Groetjes Chantal

FB: Carpe Diem Reptiles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BrandWatchBot, Dartel, desireeee_x, Linde_C, MairiMacBran, Miran, Omany, Punz, Ruai, StalNollie, Vagabondo en 87 bezoekers