Dit sloeg nergens op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Dit sloeg nergens op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:33

hey...

Ik kwam vandaag voor me verzorg paardje (shet),maar de boer is onwijs gierig,slaat nergens op als je daar komt moet je €2,50 betalen Verward
maar goed ik heb daar natuurlijk gestaan en ik zei ja sorry je hebt 2 1/2jr stalling gehad,maar goed de eigenaares kwam van die shet en dan begint de boer niet over geld. Bloos!
dus later in de middag zet ik de shet ervoor de kar,goed de eigenaarres gewacht en uiteindelijk een leuke ritje gemaakt met de kar en iemand van stal. Haha!
kwam ik terug en iedereen komt uit school rond 3e dus het was weer aardig druk,dus de boer kwam weer want de eigenaarres was weg van de shet,dus begint de boer weer van betalen dus ik zei nee,(want moest van de eigenaarres zeggen dat hij bij haar moest zeuren)dus ik nee gezegt en gezegt dat hij niet bij mij moest zeuren maar bij de eigenaarres maar dat boeide hem niet.
dus we kregen ruzie en toen begon hij van:je hebt zelf voor de keuze gestaan om hier weg te gaan met je paard,dus ik zei a dat moet wel he als er hier paarden geslagen worden en mijn paard hoofdschuw word dan ga ik weg ja.
en zo ging het veder.
toen zei hij dan ga je nu maar gelijk van het erf,oke zei ik kwaad en zei toen beter dan hier te komen van jou hier te zien.
ben dus van het erf gestuurt,maar geef niet,want vind het wel erg dat ik me verzorg shetje niet meer zie.en niet meer voor de kar kan en mis hem nu al.
maar het is wel beter zo ga niet op knieen liggen om te mogen komen.
de eigenaarresse snapte dit wel ben er wel blij om dat ze dit goed opvatte en ik zoek me shettie wel eens op maak niet uit hoe! Haha!
maar het is wel beter zo dat ik het contackt daar maar moet moet breken heb zelf voor de beslissing gekozen en blijf daar maar weg ook heb er gewoon echt niks meer te zoeken!
Ik ken mensen die wel erg blij zij dat ik weg ben onderanderen fsoudan en nog een paar.
me verzorg shet zal nu wel weer over genomen zijn en hoop dat wel,want dan kan er nog wat leuks mee gedaan worden.
want hij vind de kar trekken heel leuk dus hoop dat dat wel weer met hem word gedaan.

maar ik vind dit zo belachelijk van de boer.
maar geeft niet ik blij der weg en kom er gewoon niet meer.
de eigenaarres gaat er morgen een hartig wordje ove spreken zei ze,maar de bioer is onwijs koppig dus ik ga er maar niet mer op in.


nou groetjes susanne


enne me eigen paardje heb ook mijn verzorging nodig.

LibertyLucky

Berichten: 966
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:04

He wel jammer hoor!!

Warvoor moest jij dan 2,50 betalen ,moest dat elke x als je kwam daarzo?

wel raar hoor die man!ik hoop ,maar dat je de shet nog eens ziet!!

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:03

ja je moest betalen als je daar kwam elke keer.
ja en me verzorgschet zie ik waarsvheindelijk niet meer jammer want we waren echt close.
en ja die mand is altijd o raar geweest.

gr

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:28

stap je toch op de hoek van de straat op de wagentje als de eigenaresse en je verzorgshetje gaan rijden.

2,50 euro betalen ,die boer is gek!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:30

vind het een bijzonder wazig verhaal, waar ik wel uit op kan maken dat jij 2,50 moest betalen aan die boer als je daar kwam Verward raar hoor, die dacht zeker; zo'n meisje, daar kan ik gebruik van maken!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:35

Net zo vaag!
Maar wat een gare man, moest iedereen daar dan 2,50 betalen?
Hopelijk zie je je verzorgshetje nog wel weer.

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:39

waarom moest je die boer dan 2,50 betalen omdat je op zijn erf kwam! wel erg jammer dat je nu niet meer naar je verzorg shetje kan!

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:41

hey...
ja die boer maakt van iedereen gebruikt.
maar was dat maar zo makkelijk dat je met de shet op de hoek kon staan we staan op een drukke weg dan dus dat gaat hellaas niet.
maar die boer spoort niet eerst wou die me gauw terug en ja toen deed ie vaag dus ik ging te keer tegen hem en ja toen hoefde ik niet meer te komen .
maar ik ga niet op me knieeen ligge om daar te mogen komen sorry dan houd het voor mij gewoon op.
heb wel de net het hoofdstelletje en halstertje en halstertouw van mij opgehaalt bij iemand thuis die had ze nog van mij
maar mis hem nu al heb hem 2dagen niet meer gezien Huilen Verdrietig

Ik hou nog heel veel van hem Verdrietig

gr