Ik-verwen-mezelf-middagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Ik-verwen-mezelf-middagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 15:18

Zo..... ik ben mijn werk even flink zat. Ben bezig met een carriere-switch die niet helemaal naar behoren verloopt en het is erg druk. Aangezien ik bijna de helft van mijn vakantie-dagen van vorig jaar nog over heb en ik toch eindelijk weer eens wat tijd aan mezelf moet besteden, heb ik een ik-verwen-mezelf middagje ingesteld.

Vandaag wordt Lars door mijn verzorgster gedaan, dus ook even niet naar de paardjes. Gewoon lekker tijd voor mezelf.

Ik zit dus nu met mijn haar in de verf en het maskertje ligt klaar.
Daarnet lekker naar de drogist geweest en voor een voor mij aanzienelijk bedrag van 100 euro aan rommeltjes gekocht.

Normaal koop ik bijna nooit verzorgingsproducten voor mezelf. De normale shampoo en creme spoeling van de C1000 en de gewone creme van Oil of Olaz (net zoals mijn moeder) en meer ook niet.
Totdat er deze week wel 3 mensen achter elkaar aan me vroegen of ik me misschien niet lekker voelde. Ik zag er zo moe uit....... vonden ze.
En dat klopt ook wel, ik ben een beetje moe in mijn hoofd. En het is er ook een beetje rommelig...

Heerlijk...zometeen een maskertje, lekker mijn wenkbrauwen bijwerken en die haartjes op mijn lip (rot-hormonen) gaan er ook aan.
Heerlijk dure anti-rimpel creme gekocht met fruitzuren en de hele rataplan........ aaaahhhhh ik wist niet dat dat zo lekker kon zijn.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:20

is wel 'ns goed voor je hoor ! Geniet ervan !!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:28

Je nagels lakken, (gewoon blanke lak kan ook) en je handen insmeren met een lekkere laag creme. Je voeten lekker insmeren met eucalyptus zalf en lekker inmasseren.
Ik heb zo'n voetenmassagebad, daar zit ik eerst een minuut of 15 in, dan lekker insmeren en dat is echt heerlijk OK dan!
Veel plezier vanmiddag!!!

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:37

ooooh wat lekker voor je
een haarmaskertje is ook fijn ik heb er gister een erin gegooid en mn haren glanzen net zoals een bos manen mat eque shine..hahah
geniet er maar lekker van er rust fijn uit dat heb je wel nodig zo te hoen
gr esther

OK dan!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:37

lekker hoor een dagje modderen. Even stomen is ook lekker voor je hoofd of andere warme natte lappen op je gezicht. veel plezier en bokt kan ook ontspannend werken.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:41

Oef, ik krijg spontaan ook zin!
In principe is de donderdag avond voor mij. Marc heeft dan koopavond, Verena ligt dan op bed. Dus kruip ik met een schaaltje lekkers en een goed boek in bad. Nu heeft Marc ook veel vakantiedagen over, en moet ie zoveel mogelijk dagen voor 1 april opmaken. Hij is dan al 3x achter elkaar op donderdag vrij. Ik kruip dan steeds wel in bad, maar je ligt er toch automatisch minder lang in....

Vanmiddag ook even voor mezelf bezig geweest. Verena naar bed gebracht en lekker even achter de breimachine gekropen. Ik ga een Noors truitje breien voor Verena (een poging wagen tot). Het preoflapje is klaar, en dus nog even tijd om te bokken.
Lekker he, zo'n dagje (in mijn geval 2-uurtje) voor jezelf!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 17:20

Het is heerlijk, mijn haar is weer lekker rood geworden....lekker net een half uurtje met een maskertje op bed gelegen. Daarna heerlijk alles ingesmeerd en nu met een bak vol met chocola met de tv aan en de laptop op mijn schoot en lekker op Bokt...
En vrijdag heb ik ook maar vrij genomen..maar dan om iets leuks te gaan doen met mijn vriend. Lekker naar Scheveningen of zo

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:45

lekker hoor!

Hoop dat het je goed doet

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:50

En wat denken jullie....komt mijn vriend thuis met een cadeautje. Ik was al een tijdje mijn horloge kwijt en heb nu een nieuwe van hem gehad. Eigenlijk had hij er een van DKNY uitgekozen, maar die was erg groot. We zijn nog even naar de winkel geweest en ik heb een iets fijnere/kleinere van Esprit uitgekozen....wat is hij toch lief he?

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:56

Wat lief van je vriend

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 01:24

Ben helemaal jaloers op je Haha!

Kietel jezelf maar, niemand anders die het doet *op je vriend na dan Tong uitsteken *