allemaal vlekjes (verslag Stinkers & Renate)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 01:34

Omdat ik gisteren te lam was voor een verslagje en vandaag te druk moet het er midden in de nacht nog ff van komen, maar hier is het dan: mijn verslag van een Bonte Dag.

Afgelopen donderdag ben ik langsgeweest op de Tinkerboerderij waar Renate haar Quinto heeft staan. Door de stromende regen naar Apeldoorn - of liever Vaassen - gereden, in één keer goed! Toen ik aankwam was Renate er al. Ze had me helaas niet verteld dat ik m'n rubber laarzen moest aantrekken, omdat het zo'n blubzooi was op het erf. Ik heb dus eerst natte voeten moeten halen in m'n nylon rijschoenen en toen ben ik toch maar m'n laarzen gaan aantrekken (blij met m'n rubber rijlaarzen!).

Eerst maar op zoek naar Poes, die helaas haar nestje jongen alweer kwijt was. Tja, met deze kou overleeft zo'n nestje het ook niet echt... En toen op naar de Tinkers. Mèèèn... nog nooit zo-veel Bont bij elkaar gezien!!! Ik had mijn favorietjes al snel bepaald: Debbie (een merrie met veel bruin en weinig wit en een leuk ponyhoofdje) en Thirza (een vosbonte merrie). Ik vond die Shinker (of Tinklander) ook errug origineel hoor! *LOL*

En toen op naar Cros en Quinto. Cros had ik al twee keer gezien, maar Quinto nog nooit. Wat een ontzettende knuffel is dat zeg! Ik had 'm zo bij me op de achterbank willen leggen om mee te nemen naar huis! En net toen we met Cros wilden gaan rijden begon het weer heeeeel hard te regenen. Tussen de buien door maar opgezadeld, eerst Renate erop en toen ik, maar Cros had weinig zin en liep maar met z'n kont tegen de wind in te draaien (gek hè, er stond daar ook een ijzige zuidwester in dat weiland).

Toen we allebei zo'n beetje half versteend waren van de kou hebben we de paardjes nog even verzorgd en toen zijn we lekker in mijn warme autootje gaan zitten. Verwarming hoog en richting Vrielink, want ik moest nog een beha halen voor Ameretto (zo'n anti-schuurding dus Haha! ). Helaas hadden ze zijn maat niet op voorraad, wel een hoop andere dingetjes waarvoor ik even geen geld had. Vooral al die Musto-jasjes zijn zooooo ontzettend *kwijl*... Kwijl

En toen de kou weer in, Renate bij huis gedropt, zelf de file in op de A1 bij Deventer en met een mega-omweg (de spoorbomen wilden niet meer open dus 10 km om door de rimboe) toch nog bij paps & mams terecht gekomen, alwaar ik mezelf maar meteen heb getrakteerd op een hete douche, want ik was niet meer warm te krijgen!

Renaat, was gezellig joh! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, Getty_Maan, Ginny135, GoogleAdsense, herous, mirriejj, Mitch_Beauty, Vagabondo, VWestra, Whizz en 178 bezoekers