bijrijders betalen of niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

bijrijders betalen of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:41

ik heb hier gelezen dat er veel bijrijders gevraagd worden of mensen zich aanbieden. en dat de bijrijders hier een bijdrage leveren, voor een stuk te begrijpen maar voor een stuk ook , bv als ze ook uitmesten enzo vind ik in ruil daarvoor dat ze toch is moge rijden op je paard, JIJ moet het immers niet doen. dan vind ik het voor een stuk neit zo eerlijk zo, dan betalen ze eigenlijk om uittemesten? Verward als he tuimesten er neit inbegrepen zit maar allen rijden en poetsen enzovoort dan kan ik het wel begrijpen dan moeten ze immers geen geld uitgeven aan die suffe manegelessen en eigenlijk beter gaan rijden....
maar tog sommige zijn oh zo HOPELOOS op zoek, maar vragen er dan geld voor en lopen te klagen dat ze niemand vinden?

jah sorry ik zou het niet over mijn hart krijgen zou er een bijrijder komen voor Wicked , een leuke dag te samen en dan ja mag ik mijn geld nu?
ik zou blij zijn dat iemand me mee hielp met mesten enzovoort, en heb ik nog een maatje bij ook!

ben verward... Scheve mond

F



Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:51

ja dat bedoel ik, logisch dat je is zegd van kom ik zal dat is betalen (ontworming, hoeven kapen, beslaan of zo) daar toon je ook je dank mee
...;

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 21:03

Ellende schreef:
ik kan het van de andere kant ook voorstelln:

Een eigenaar kan geld vragen omdat een bijrijder van het paard gebruik mag maken


das dna eigenlijk gewoon een paard kopen omdan als het ware 'te verhuren' vind ik

F


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Afanaisa91, DieL_Zor, Duran123, Indy_Mouse_9, juniper, Larislaatje, Leo, Muga, Sjors050, Slmt9, Telpeva, veerledec, Wopkebrok, Xyris en 138 bezoekers