zoooo heel erg voorzichtig....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

zoooo heel erg voorzichtig....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 23:49

Ben zo...tja hoe moet ik het zeggen....trots??? Dat is denk ik niet het goede woord maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven nu ik dit bericht maak.
T'is altijd mijn vaste gewoonte, als wij iedere avond naar de stal gaan, dat ik pepermuntjes bij me heb voor alle paarden en de hond die daar woont. Ze weten het allemaal al precies en al helemaal die stinkermuts van mij. Anyway......tijdje geleden ben ik begonnen om het pepermuntje tussen mijn lippen te klemmen en dan begon ze wel heel nieuwsgierig te snuffelen maar aanpakken durfde ze niet......dus hield ik mijn hand dicht bij mijn mond, liet het pepermuntje daar snel in vallen, en pakte ze het alsnog van mijn hand. Maar vanavond kwam ze heel erg behoedzaam met haar neus dichterbij, tastte met haar haartjes mijn gezicht af en toen heel heel heel voorzichtig pakte ze het pepermuntje uit mijn mond. Dus ik helemaal blij en beloonde uitbundig........en zij ook heel blij want haar oortjes gingen zo ver naar voren staan en toen die trotse blik van haar.....geweldig. Klinkt penny-achtig .....weet het....maar ik vind dit zo leuk.


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 00:29

nee hoor....je bent niet pessimistisch.....dat risico zit erin. Maar je loopt wel meer risico als je met paarden omgaat maar je gaat ervan uit dat er niks gebeurd en dat er een wederzijds vertrouwen is.....

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 16:09

wat zonde dat je haar nu kwijt bent.....vooral als je zo'n band had

....ongeloof...daardoor sprakeloos....


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:05

Amberto schreef:
Citaat:
ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik heb eens een verhaal gehoord van iemand, bij wie dat ook altijd goed ging ("hij doet noooooit iets") en bij wie uiteindelijk een hap uit haar lip is genomen...


Tsja, dat risico loop je! Het lijkt mij dat er een simpele oplossing voor is; je lippen "binnenboord" houden! :p
Ik heb het ook wel eens geprobeerd met Maurits, maar die snapt het niet en durft volgens mij ook niet Verward.
Superleuk dat je paard dat kan! Ben wel benieuwd naar een foto van dit "kunstje"!

**********

Inderdaad.....je lippen "binnenboord" houden dus niet tuiten. Hoop dat ik het ooit op foto kan krijgen maar wil eerst nog verder oefenen....bovendien tegen die tijd dat wij er zijn is het nu donker dus moet er met flits gewerkt worden .....en dat doe ik maar ff niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie