Zadels gestolen op de manege!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:26

Beetje afhankelijk van de kast die je hebt.... maar ik raad iedereen aan die een kast met hangslot heeft een zgn ABUS slot erop te hangen (een lekker dikke). Dit zijn ongeveer de enige hangsloten die niet open te krijgen zijn! (jaja... ik heb het allemaal een keer geprobeerd, voor de lol)
Wij hebben ook een abus aan onze kast, toen er op stal zadels waren gestolen en dergelijke, was dat alleen uit de kasten met een ander soort hangslot (heel frappant dus dat de ABUS kasten gemeden werden).
Even nog een weetje: Alle hangsloten zonder merk of met een ander merk dan ABUS kun je met een zgn Smac- sleuteltje openen (zo'n "sleuteltje" wat je op smac blikjes vindt- daar moet je die blikjes mee opendraaien)... Eng idee toch?
Ik lijk nu wel een abus promotor, maar ik ben het niet... hoop alleen dat iedereen iets aan deze info heeft!
En t blijft kl*te dat er zoveel is gejat! (en dat je zulke belachelijke voorzorgsmaatregelen moet nemen!)

Der Ellmauer Dancing Queen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Brandje_04, FCSA, Groetje, Marjo84, Nele80, Pferdchen, Vadiz en 80 bezoekers