wat voor ras zou hij zijn?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 20:32

Funnyboy is echt mijn favoriete paardje op de manege..
Ik vraag me af wat voor ras hij zou zijn, hij heeft namelijk wel papieren geloof ik, maar ze weten niet waar die gebleven zijn ofzo.. misschien heeft iemand een idee?? lijkt me wel leuk om te weten.

dit is hij dus:
Afbeelding
Hij is ongeveer 1,53 m. groot en hij kan heel erg leuk lopen!! springen kan hij ook heel goed. Hij heeft wel superslanke beentjes voor een e-pony.
verder is het gewoon een schat maar soms wel fris enzo.


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 21:44

maar is hij dan niet een beetje groot voor een new forest?? (hij is op zich niet zo hoog, maar heeft wel een hoge schoft)
nouja nrps kan ook.. ik bedoel eigenlijk geen ras maar gewoon stamboek ofzo
Haha!

hier nog een foto van hem, hij kijkt alleen een beetje raar zielug
Afbeelding

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 18:20

neej het is geen gewone kruising volgensmij.. hij heeft papieren! het is ook niet zomaar een manegeknol, we hebben hem pas een klein jaartje en daarvoor is hij van een mevrouw geweest waarbij hij M dressuur heeft gelopen. zij had te weinig tijd om hem elke dag te laten werken en hij is nogal druk, vandaar dat ie bij ons op de manege (= niet een echte manege, meer vereniging) is gekomen, nu kan hij lekker z'n energie kwijt en elke dag een lesje meelopen.

weet iemand hoe hoog een new forest maximaal mag zijn?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers