ehh hebben jullie wat engs meegemaakt ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:29

Ik heb er ook wel een aantal.

1. Het was een de beginnersles, lars een Fjord had al een tijd niet in de lessen gereden omdat hij ziek was, toen het meisje wat erop reed in galop moest schoot hij er vandoor(gewoon frisheid) het meisje valt er met een klap van af. Alle pony's(die braaf op het midden stonden) gingen of rennen of bokken, ik zat op Noel een halfblinde pony die begon heel hoog te steigeren en te bokken dus ik hang half op haar nek. Ik sprong er af en kwam niet goed terecht en kwam onder de steigerende merrie te liggen!!!

2. Ik ging op Ameland een strandrit maken op een pony Maybe, we gingen in galop, maar een vrouw kon de haflinger waar ze op reed niet houden(was wel logisch) en daardoor gingen alle pony's aan de kletter. Vrouw valt eraf. Volgende galop gebeurde het zelfdfe Maybe ging in keiharde rengalop en ging bij het water sdtaan bokken, als ik er vanaf was gevallen hads ik in het water gelegen!!!

3. Was niet zo'n erge, Sylvester, een valse merrie, maar ik kon voor de zomervakantie goed met haar opschieten. Dus ik loop na de vakantie haar stal in. Tap trap bijt bijt, ik ben nog nooit zo snel een stal ut gerent!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, dierenfan, Earth, Leedebee, mamabird, mino1, mooney, Patriesje, Saaams, SentiBot, Taartje, YvonneV en 92 bezoekers