DILLEMA dilemma :S

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:10

hej ingrid ik was aan het bladderen op bokt en zag ineens dit topic ik ben de laatste die zich gaat bemoeien met jou of je keuzes.
de situatie bij skip is alleen niet geheel anders fire wordt nml weer door mutzje van bokt gedaan tot ze verkocht is. dit is niet iedere dag maar wordt dus wel weer gedaan. nu is het dus in zoverre anders dat alles tussen ons is opgelost.

de dingen die er waren gaan de andere bokkers idd verder ook niet aan.
ik weet dat je het naar je zin hebt bij skip en dat ook altijd hebt gehad. ook in het begin voor je wegging en dus al die andere vz paardjes hebt gehad.

bij skip kan je doen en laten wat je wilt of het nu wandelen longeren mennen rijden vrijheidsdressuur wedstrijden of wat dan ook is.
natuurlijk ben je daar ook begrensd en kan je daar ook neej horen maar je mag er in principe alles en kan dus doen wat je wilt.

wel zou ik in iedergeval echt een keer gaan praten met de eigenaresse van sanne en speedy gewoon om het even uit te praten zelfs als je besluit daar niet te blijven dan weet die eigenaresse ook hoe of wat.

kuzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 07:25

owkee Lachen ik denk ik vertel het je alleen maar het is ook niet om vervelend te doen of wat dan ook hoor Lachen groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, b000tje, Emmaa_92, Kirrietje, Myrkvi, OmgiliBot, sammyvriend, SemrushBot, shaddy82, sterregoud en 23 bezoekers