weeeeeeer naar het ZH

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 18:16

Vandaag weer voor m'n vinger naar het ZH. daar aangekomen, ff zitten komt de chirurg naar buiten kijkyt me ma aan en vraag w88 jullie op mij ? ja en zze lachte wat (zijn collega's)

duzz naar binnen kijkt ie ff ja die nagel moet der af Frusty Huilen Huilen Huilen begon spontaan te huilen, die ged8te van dinsdag zit me er nog in.... Huilen
dus de 2 spuiten weer en ze deden wel veel minder pijn Lachen maar daarnawerd me beloofd dat het snijden geen pijn zou doen !!!! en dat er anders bijgespoten zou worden, ik dus op gelucht Haha!

en de doktor begon te knippen in mijn nagel, Go ik d8 dat ik door de grond ging niets was verdoofd omdat het ZO mega ontstoken was Huilen
ow dat deed een pijn, daarna nog ff pauze ik rustiger en dan de rest er uit, bij me nagelbed en dat deed idd minder pijn.

ik heb nu een gevoel alsof ik half dood aan het gaan was. Nu heb ik weer nat verband en nmoet morgen WEER terug , 6 dagen al het ZH achter mekaar. Ben het nu echt beu!
me vinger onder de nagel was mega ontstoken, en heb nu weer overal pijntjes aan me vinger.


maar dit is het laatste zeur berichtje van me beloofd Lachen

groetjes een pechvogel Boos!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 18:20

OOoeeeh, bah, ik word misselijk als ik het lees Misselijk
Volgens mij was ik met de gedachte al flauwgevallen!
En je zeurt echt niet hoor!:D
Sterkte!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:06

Jeetje, Lara *bibber* *ieuw*
Je zeurt echt niet hoor! Volgens mij was ik halverwege ongeveer (of aan het begin al Lachen ) van mijn stokje gegaan!

Jeetje, echt knap van je dat je dat niet deed!!
Heel erg veel sterkte!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:27

Ieeeeeeks Lara!! Wat ben jij een pechpaard ( Knipoog ) zeg!!!

Echt heel veel sterkte, en natuurlijk doen wij de stal van Florenske voor je zolang het niet gaat!

Groetjes PG

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:45

Aaaah, arme Laar!!! Ik heb echt medelijden met je, je mag gerust "zeurberichtjes" blijven plaatsen tot je pechvogel periode voor bij is wat mij betreft hoor!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:40

bokt is er voor je 'gezeur' Knipoog
echt niet leuk zeg
*ieks* lijkt mij echt eng