Bleeh, wat een poedersuikerdag vandaag :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Bleeh, wat een poedersuikerdag vandaag :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 19:24

Nou, het ging vandaag al wel weer goed... Scheve mond

Het begon op school. Ik zou vandaag bij Nederlands mijn spreekbeurt hebben. Ging niet door, leraar ziek. Nou moet ik nog weer langer in de zenuwen zitten.. En ik vind het al zo erg... Zit van te voren helemaal te trillen, kan niet eens meer iets vasthouden, niet meer helder denken enzo Scheve mond

Toen de 's middags nog naar een begrafenis. Mijn tante is overleden aan kanker... Scheve mond Ook niet leuk...

En toen werd ik gebeld door de vader van een vriendin van mij. Ze kon niet mee paardrijden op de manege. Er zat een zenuw bekneld bij de hersenen. Ze is ook gedeeltelijk verlamd aan een kant Scheve mond Ze krijgt nu ook de nodige onderzoeken. Zal haar morgen een kaart sturen en ga van de week ook nog even bij haar op bezoek.

Ben toen ook nog maar even naar Amethyst geweest. Blijkt ze kreupel te zijn. Waarschijnlijk getrapt door een ander paard. Scheve mond Maar even afwachten hoe het hersteld. Morgen nog niet beter, dan de dierenarts maar bellen.

Het zat me wel weer mee vandaag zeg Scheve mond

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:34

Wat een rotdag zeg het zit je echt allemaal tegen

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:35

dat is idd echt een poedersuikerdag, sterkte met je vriendin en je paardje en heel veel succes toegewenst met je komende spreekbeurt. en wel onthouden he na regen komt zonneschijn Lachen

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:03

Wow, alles in één keer blijkbaar... 1 ding heb je dan wel, het kan alleen maar verbeteren Lachen
En ook hier veel beterschap voor je paardje en vriendin en sterkte met het overlijden van je tante. En dat zenuwachtig zijn voor een spreekbeurt had ik vroeger ook altijd maar dat loopt altijd wel los eens je bezig bent!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:17

woow wat een poedersuiker dag.....nouwja onthoud maar na een dipje komt meestal ook een hoogtepunt Knipoog veel succes!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:23

Ooh echt balen!!!
Gecondoleerd, sterkte , beterschap voor je vriendin en je paardje en succes met je spreekbeurt! Ach gut

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 20:26

Bedankt voor de lieve reacties Lachen OK dan!

Maar je wilt na zo'n dag nog wel eens alleen de dieptepunten zien... Da's verkeerd, weet ik, maar het is nu gewoon weer zo moeilijk om de goede dingen te zien. Maar ja, inderdaad, na regen komt zonneschijn. Het van me af schrijven heeft i.i.g. al veel geholpen.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:44

Komt wel meidje Ach gut

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:35

Idd een rotdag!
Sterkte!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:43

rotdag zeg...
Gleukkig maak je die niet vaak mee!!
Heel veel sterkte Ach gut

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:51

wat een rotdag.
ik hoop dat het beter zal gaan.
en veel sterkte met het verlies van je tante en de ziekte (weet niet hoe ik het moet opschrijven) van je vriendin Ach gut