Idols!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Idols!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:06

gisteravond was op tv weer idols en op het laatste zeiden ze :morgen de kaart verkoop.

wij dus meteen op de site gekeken waar..... en dus kwamen wij tot de conclusie dat we de volgende dag om 8 uur op moesten en om half negen richting hoog catherijne zouden gaan.....

vanochtend waren we dus om half negen weg want tien uur bgeond de kaart verkoop.... De kaarten waren uitsluitend bij free record shop te verkrijgen ... en op de site stonden twee free record shops in hoog catherijne die open waren....

1 in de stationshal en 1 op een of ander plein (abkoudkwartier ofzoiets Verward )

nou mijn moeder werkt op de stationshal en is al een aanta; dagen ziek dus was het niet erg fijn als zij collega's tegen kwam....

we gingen dus naar de andere free recordshop...... na 3 kwartier ( tot het kwart voor 10 was )vonden we het toch wel raar dat er nog niemand bezig was alles alvast klaar aan het zetten was voor 10 uur.... en dat er ook nog geen rij stond wat bij de andere free recordshop wel het geval was....

dus tegen tienen was er nog steedsniemand en dus zijn wij naar de andere free recordshop gelopen... die was dus wel al open maarrr..... daar werd al snel bekend dat ze een computerstoring hadden.Dus iedereen rennen naar dat abkoudkwartier ofzo (waar die andere free recordshop was) behalve wij en 4 andere mensen want ik wist dus met mijn moeder en mijn brer en stiefbroer dat die ichtwas

naja dus ook weer een 3 kwartier staan wachten voordat ie storing afgelopen was.....Er gingen allemaal hele wilde plannen rond om een lijst te maken , met wie er op welke datum wou en dan ging er eentje naar een andere filiaal om die kaartjes allemaal te kopen en dan de volgende dag weer naar die free recordshop om ze op te halen (waren 2 volwassen venten die al om half 8 op het station zaten voor een idols kaartje Tong uitsteken )

maargoed toen waren wij aan de beurt ..... Mijn broer 6 kaartjes gekocht en mijn moeder 6 kaartjes

mijn moeder voot 6 maart en mijn broer voor 24 april... De kaartjes voor 24 april heeft hij alvast gekocht oom in de verkoop te doen als ze nergens meer te verkrijgen zijn .... en als er dan nog leuke kanidaten zijn gaa mijn moeder ze van mijn broer kopen zodat we 24 aprl WEER kunnen gaan maar dus alleen als er leuke kanidaten zijn

en mijn moeder gaat ook nog proberen te regelen via de vrouw van haar broer (dus de vrouw van de broer van mijn moeder , volgen jullie em nog??? Clown ) dat we naar de finale kunnen want die kaartjes waren helaas nog niet te koop

dit was vandaag mijn idols avontuur ...... *LOL*

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:11

jeetje, moeilijk moeilijk!! En voor wie ben jij???

=x= hester

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:23

robin en marlies

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:23

Ik had de uitslag vergeten te kijken Clown , zat alweer op bokt Haha! , wie gaan er door naar de finale ????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:25

robin , meike , Jan Karel (JK) en naar de wildcard show :merel en nick

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:45

Waa zo veel moeite voor een Idols kaartje! haha gelukkig heb je ze gekregen!
Vroig jaar kreeg ik voor de Life opredens van iemand een gratis kaartje maar dat heb ik afgeslagen omdat k er geen ruk aan vond Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:42

Ik vind marlies echt steengoed!!! JK (Jan Karel??? Hahaha) vind ik een sukkel en die had van mij niet door gehoeven!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:48

jammer dat nick niet door is gegaan, vind hem erg lekkerrr

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:49

Yvonne19 schreef:
Ik vind marlies echt steengoed!!! JK (Jan Karel??? Hahaha) vind ik een sukkel en die had van mij niet door gehoeven!

Haha heet die neger met die rooie haren Jan Karel ? *LOL*
Dat vind ik echt geen naam voor zo'n iemand Schijnheilig Geen wonder dat die er JK van maakt Tong uitsteken

Maar wat een gedoe om een paar kaartjes, maar ja dan heb je wel wat Lachen
Veel plezier alvast!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:57

Ja Boygirl schreef dat hij jan karel heet, ik kon me al niet voorstellen dat ie JK heet. Wie noemt zijn kind nou JK?????????????

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:59

alja schreef:
jammer dat nick niet door is gegaan, vind hem erg lekkerrr


Sinds wanneer gaat het bij een zangtalent hoe hij of zij er uit ziet

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:00

Leuk dat je kaartjes hebt
Heb het gister trouwens niet gezien. Zie woensdag de herhaling wel...

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:03

Marlies vind ik echt afschuwelijk. Kan absoluut niet zingen en ze heeft iets in d'r uitstraling wat ik echt vreselijk vind. Maud vond ik wel goed zingen, en ook in de voorrondes. Die is gewoon heel natuurlijk en zichzelf. Gisterenavond vond ik Merel het beste. Gewoon een vrolijke meid en de enige die lekker kon zingen.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:07

NICK moest door ipv JK die kon echt niet zingen vond ik!!! maja... nick is leuk hahae n robin gelukkig ook door die is super

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:09

ik noem JK jan karel Tong uitsteken ... maar jan karel kan dus echt niet zingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:10

vond nick af en toe ook niet zo goed hoor..... had af en toe echt idee dat ie schreeuwde i[v zong maar verder kon die mooi zingen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:23

Ik vind het zo jammer dat er voor het overgrote deel meisjes sms`en en bellen voor de finalisten.. Van de negen idols-kandidaten waren er gister vier jongens bij... Drie van die jongens vormden de top drie van publiekslievelingen! Vorige week zaten daar dan wel meisjes bij, maar toch...

In ieder geval wel gaaf dat je die kaarten hebt. Mijn oppaskind vertelde gister dat ze er echt een moord voor zou doen!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:09

Vond het gister erg moeilijk om te beslissen, niet echt super uitspringende talenten, maar had toch de drie gezet op Merel, Robin en dat andere donkere meisje met een apartere naam. Die JK vond ik echt ruim bagger en ook die Meike was er bij mij al in de theaterrondes uitgeknikkerd....

Soms is het zo oneerlijk dat de wereld vol zit met kleine meisjes die naar leuke koppies kijken ipv een mooie stem....*zucht* oneindige discussie

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:19

Haah leuk dat je gaat joh
lijkt me wel leuk in het echt te zien hoor

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:42

alja schreef:
jammer dat nick niet door is gegaan, vind hem erg lekkerrr


nou ik vond dattie echt niet kon zingen,maar voor de rest heb je wel een beetje gelijk. Schijnheilig

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:47

maar Rens,ik was eerst bij de Carlo en Irene show(eerste aflevering)en toen moesten we na de show, nog allemaal aparte aplausjes opnemen,die ze er dan later weer inplakten(sommige werden voor de shows daarna gebruikt).Dus ik had echt zere handen,ik weet niet of dat daar ook zo gaat,maar anders wens ik je vast sterkte Tong uitsteken
Mischien kun je daar dan ook zien of het eerlijk gaat(met die stemmen enz.)...want daar ben ik nog steeds niet helemaal zeker van. Lachen En kun je gelijk horen of ze goed life zingen Knipoog

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:55

Citaat:
Scum schreef:
Marlies vind ik echt afschuwelijk. Kan absoluut niet zingen en ze heeft iets in d'r uitstraling wat ik echt vreselijk vind. Maud vond ik wel goed zingen, en ook in de voorrondes. Die is gewoon heel natuurlijk en zichzelf.


... en hier heb ik niets aan toe te voegen! OK dan!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:53

Bramblerose"]
[quote][quote="Scum schreef:
Marlies vind ik echt afschuwelijk. Kan absoluut niet zingen en ze heeft iets in d'r uitstraling wat ik echt vreselijk vind. Maud vond ik wel goed zingen, en ook in de voorrondes. Die is gewoon heel natuurlijk en zichzelf.


... en hier heb ik niets aan toe te voegen! OK dan!
[/quote]

Ik wel! Ik vind Marlies juist appart ze kan super zingen OK dan! Ik vind Merel ook leuk hopelijk komt ze door de wildcard ronde.