Dat k*u*t hyporama ook- hoe het ging....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 21:35

Ik noem het altijd al niet voor niets hypoDRAMA, maar oke,omdat m'n oma er zowat naast woont, ga ik toch nog wel ns naar hypodrama in rotjeknor.
Ik moest dus een witte rijbroek hebben voor a.s. zondag (eerste wedstrijdje ooit voor zowel mirage als voor mij maar oke.) Ik was er zaterdag. Een gezien, was er in mijn maat, maar daarvan was de rits kapot. Dat geval om de rits dicht te trekken is eraf. Die wilde ik dus niet. Ja, of ik hem niet wilde met 10 gulden korting. Ik viel bijna van mn stoel van het lachen, 10 piek, jeetje, wat is dat nu, helemaal op 195 piek!!! Nee dus. Nou, dan zouden ze een nieuwe bestellen in leidschendam, die zou naar rotterdam komen en die zouden ze dan naar mij opsturen. Nou vooruit, maar het moet er voor zaterdag zijn!!!!! Ja, hoor, kwam vandaag binnen, ik helemaal blij, (ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik hem pas volgende week ofzo zou krijgen) Wil ik hem net nog ff aantrekken, is het G*O*D*V*E*R*D*O*M........dezelfde met de kapotte rits!!!!!!!!!!
Snotver, je zou ze toch wat. Wat is dat nu weer voor service??? Nu zit ik met een kapotte broek :
( Extreme duivel Nu ga ik morgenochtend uiteraard gelijk bellen, maar snotver, hoe moet dat nou weer. Wat denken ze wel niet, dat ik hier niets van zou zeggen????? Misselijk -zaak!!!!!!
Ben echt pissed!!!!!!!! Nou, ze zorgen maar dat er morgen een bij me wordt bezorgd!!!!!!!

_________________
paardenmensen hebben de hemel op aarde, maar als zij sterven valt er niets te erven....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MirageGidran op 2001-11-23 21:53 ]</font>

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 21:50

wij hebben dus zo'n filiaal van dit bedrijf in de buurt en ik moet zeggen dat als je iets simpels nodig hebt dat het best goed gaat. Verder kun je het beste alleen de dingen kopen die op dat moment op voorraad zijn want als er besteld moet worden dan kan het dus zomaar 6 maanden duren voor je bijvoorbeeld een rijbroek binnen hebt (is mij dus echt gebeurd he) Verder vind ik persoonlijk de service waardeloos en staan er meestal verkoopsters in die erg jong zijn en niet echt weten waar ze over praten dus slecht advies geven. Ik ga liever naar een klein winkeltje een stukje verderop waar de eigenaressen echt een fantastische service biedt en altijd voor je klaarstaat. Als ze iets niet heeft wordt het besteld en is het meestal binnen 7 tot 14 dgn binnen.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:44

wij hebben dus bij hypo weert geen ene klagen ook vorig jaar bij hyporama geen probs gehad ?
denk dat je dat bij alle ruitersportzaken wel eens hebt.

maar idd eis dat ze je een hele sturen morgen en anders per express maar brengen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 23:00

Ivar, Hippo-Hippic vs. Horseman?
Kan je helemaal in je verhaal vinden! Hippo Hippic is echt slecht, het is het allemaal net niet en bestellen moet je echt niet doen, heb een jaar!!! moeten wachten op een hoofdstel, toen heb ik het maar af besteld.......
En dan van die miepjes die daar werken, hebben zelf ook een keer op een paard gezeten dus weten natuurlijk alles, maar ze voeren liever privé-gesprekken via de telefoon dan dat ze je ergens mee willen helpen (als ze dat al kunnen)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 23:57

hahaha,
sorry hoor,
maar vind het wel een strakke actie!

Ik hoop wel voor je dat je nog op tijd een andere rijbroek kan vinden.

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 10:47

ik had laatst bij divoza een witte rijbroek besteld, maar dat is allemaal echt perfect gegaan. Bestel daar voortaan, ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 13:19

Ik woon in Rotterdam, dus ga al snel naar Hypodrama (ja, zo noem ik het ook)
Van de week weer, dek kopen. Weer niet in de gewenste kleur en maat. Bestellen? Mevrouw, dat gaat ongeveer 3 maanden duren. Ja hallo, dan is het alweer zomer! Dus ik vraag... en als ik het via horselover doe? Daar staat ie ook in. Dan duurt het ook zo lang.
Heb hier ook mijn zadel gekocht. Bij divoza is dat ding veel goedkoper en wel helemaal compleet! Boos!

Heb mezelf net voorgenomen voortaan naar Commijs te gaan in Rotterdam. Dichterbij en staat beter aangeschreven ook nog! (wedden dat ik er de volgende keer weer intrap en weer naar hypodrama sjees)

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:47

ik woon vlak bij hypotrend, maar met de spullen die ik daar had gekocht heb ik nooit problemen gehad. even afkloppen! ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met paardenspullen kopen... *LOL*

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 18:33

iki heb probelmen met Horselover gehad..
en dat daar valt dat ook onder..

ik doe echt nooit meer zaken met hun..

was wel laatst in hippo hippic en de service was wel redelijk...
(ik haalde ook alleen kleine dingetjes)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 18:46

Aaah Margreet, dat heb je in hippodam nou ook...van die huppeltjes die gerust 45 minuten aan de telefoon blijven zemelen over allerlei onzinnige dingen terwijl je voor hun neus staat omdat je een wormenkuur nodig hebt ofzo...grmbl...lijkt me een kleine moeite om even tegen de persoon aan de andere kant van de lijn te zeggen dat ze even een minuutje moeten wachten...uitslag op babybilletjes leek mij niet zo belangrijk dat ze daar 45 minuten over door moest praten! Pfoeh, wat kan ik me ergeren in dat soort winkels...ga ik maar liever niet meer naar toe...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:56

Inderdaad Vikki! Dat probleem heb ik bij Hippodam dus ook. Ze hebben goede spullen hoor, maar het personeel daar... Misselijk Misselijk Misselijk
Laatst was ik er met http://www.bokt.nl/forums/bb_profile.ph ... &user=1634 (batje), en was Robert ten Brink er ook. Gelijk al die k#tjes achter de toonbank van slag. Is hij de winkel uit: gaan ze de hele familie bellen! Héé hallo! Ik sta er ook. Ik ben wel niet beroemd, maar wil wel worden geholpen hoor!

Maar bij ons in het dorp was een heel klein één-vrouws bedrijfje. Perfect! Maar van de één op de andere dag was ze weg. Echt jammer! Dat was Paulien (zo heette de winkel) in Zwanenburg.

Nou, iedereen sterkte met de paardewinkels...

Grtjs Frank!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:07

Ik ben vorige week naar Hypodrama geweest.
Mijn vader zag van die Thinsulate handschoenen liggen dus hij vraagt zo aan iemand hoe duur ze waren. Dus dat kind zegt f 25,-.
M'n vader wil gaan afrekenen (bij een ander meisje die achter de kassa stond), zegt ze;
dat is f 45,-.

Dus mijn vader zegt zo;
Pardon? Dat andere meisje zei dat ze f 25,- waren!

Zegt ze heel kattig; nee ze zijn f 45,- en ik weet niet wie het andere meisje is.

Toen zei mijn moeder;
kun je dat even nakijken dan?

Nou dat deed ze dan nog wel maar vervolgens gaat ze vrolijk door met afrekenen.
Toen zei mijn vader;
Sorry, maar voor die prijs hoef ik ze niet.

De kind zat al de hele tijd te panieken en te snauwen, zegt mijn moeder zo; je mag wel even rustig doen hoor!
Jezus mina, als ze overspannen is moet ze er niet gaan werken dacht ik nog.

En diezelfde dag ging mijn zus daar een Pikeur-rijjasje passen (ik had er toen net één bij Van Rijs gekocht). Maar we hebben al meerder rijjasjes gepast in dezelfde maat, maar ze vallen elke keer anders door fabrieksafwijkingen (Jessica heeft lengtemaat 76). En dat vertelde ik tegen de verkoopster. Dus mijn zus trok er één aan, maar ik zag gelijk al dat hij trok van achteren, dus ik zei meteen; die moet je niet nemen.
En ik vertelde nog een keer aan dat mens dat de maat wel precies goed was, maar dat de er nog geen 2 Pikeurjasjes in dezelfde maat hetzelfde hebben gezeten.
Zegt dat mens, moet je dan geen maat groter?
Dus wij zo nog een keer; nee de maat is precies goed. Zegt ze een beetje geiriteerd; ja, en nu, wat ga je nou doen? Op maat laten maken?
Zij zag ook niet eens dat hij aan de achterkant trok.
Ze vond het zeker vervelend dat we kieskeurig waren ofzo. Maar die jasjes zijn al niet goedkoop, dan wil ik wel zeker weten dat ie goed zit! Ja toch?

Nou ja, ik ga meestal naar Van Rijs, dat vind ik nog altijd de prettigste winkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:02

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-11-28 00:35 ]</font>

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 22:53

Leuk dat ik meer zulke reacties krijg!!!
Ik vanochtend gebeld, heel gezeur, ik moest toch niet verwachten dat er een bus voor zou rijden met een rijbroek bla bla bal. Waar woon je dan? "delft" oh, dat is niet zo ver zegt die muts. Nou sorry, maar we zijn snel 70 km. verder heen en terug. Net of de auto op water loopt. Nou, die meid kon er 10% afhalen.........Ik zei dat we het er vanavond nog wel over zouden hebben. Dus ik op hoge poten erheen, ging die eikel van een baas zich ermee bemoeien. 25 gulden kon ik krijgen, nou, die konden ze in hun r*e*e*t stoppen!! Ik wiilde die broek al helemaal niet meer. Geen sorry, geen excuses, sorry voor de overlast NIETS. Nou dan wordt het voro mij een erezaak hoor!!! Ik heb m'n geld teruggekregen (waar ze dan ook nog voordeel bij hadden maar oke) Wij als een gek naar zoetermeer gescheurd en weet je wat een mooie broek ik nu heb? een eurostar finale X dream stof, afgeprijsd van 280 naar 170!!!!!!!!! HAHAHAHAH Een veel mooiere broek voor nog minder dan die stomme 195 gulden!!! Zo, had ik 25 gulden over.
Mooie deal dus. Ikke blij.
Nou, hyporama kom ik ook niet meer. Dit was niet de eerste keer dat ik problemen had.......
Voortaan inderdaad weer divoza of commijs inderdaad.
Zo, dat was m'n verhaal en nu kan ik zondag lekker in m'n nieuwe broekie starten.
DOEIIII

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 01:50

Citaat:

Frank, Paulien woont nu aan de Hoofdweg in Lijnden, volgens mij is de winkel daar ook heen verhuisd.




Wat leuk! Daar wonen mijn ouders ook! Maar ik heb daar nooit een winkeltje gezien. Best jammer dat ze uit Zwanenburg weg is; Daar had ze een leuk winkeltje!

Grtjs Frank.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:11

ja margreet, die bedoel ik inderdaad en het valt me op dat er nog veel meer zijn met dezelfde problemen. Ik snap echt niet dat die winkels dat zelf niet in de gaten hebben. (het kan ze waarschijnlijk toch niets schelen) Lijkt me wel slecht voor de omzet hoor. Maar ja ik ben in ieder geval erg blij met mijn kleine winkeltje in hetzelfde dorp. Vork

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:21

Ik kom zelf veel bij Hypotrend in Bennebroek en dat is echt een prima winkel met een superservice. De dames die daar staan zijn ook ontzettend aardig en klantvriendelijk.
Ik denk dat vooral degenen die in de winkel staan belangrijk zijn voor de naam van die winkel.

Soms hebben ze wat weinig keus maar dan rijd ik een rondje ruitersportzaken. Bij Van Schie in Zwaanshoek hebben ze veel keus maar die zijn wel erg duur.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:20

ik heb er gewerkt maar om nou te zeggen dat ik daar trots op ben Misselijk

echt een stelletje onbeschofte bij elkaar daar en je zetten je ook rustig af als je er geen verstand van hebt nou ja gelukkig werk ik er ook niet meer

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:26

Ik ben dus niet de enige die Hippodam een ...zaak vind. Die telefoongesprekken van die "miepjes" zijn inderdaad nog het ergste. Als ik kwaliteit en service wil, ga ik naar MJL in Heiloo.

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:04

Ik sluit me helemaal aan bij Margreet en Ivar. Die Hippo-Hippic bij ons in Bussum is ook een drama!! Ze roddelen over als de pest, kom je iets halen voor je verzorgpaard, 2 weken later komt de eigenaar in de winkel en krijgt een heel dramatisch verhaal over Yellow cream Frusty .
Verder laten ze je niet met rust, geven ze slecht advies, weigeren iets voor je te bestellen, etc.
Toch jammer, want het is wel een mooie winkel, maar dat personeel!
The Horseman is veel beter, Diana helpt altijd graag, weet op alle vragen antwoord, geeft goed advies en bestelt van alles voor je Haha! .
Verder is D'Anja ook leuk, alleen ze heeft niet veel liggen en moet dus vaak bestellen. Ik ga daar altijd met mijn honden heen en ik breng daar al mijn 2de handsspul om te verkopen.