Open dag CAH!(paardenhouderij)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Open dag CAH!(paardenhouderij)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 18:15

Ben vandaag naar de open dag van de CAH geweest, paardenhouderij&management,was echt heel leuk(ben er ook helemaal in mijn eentje naar toe gereden, goed he Bloos ). En eerlijk gezegd heb ik al helemaal besloten dat ik er toch maar heen ga..............
Er zit nog een kans in dat ik de opleiding in drie jaar kan doen,omdat ik VWO heb gedaan, en dit jaar op de universiteit ook wat statistiekvakken krijg.

We gingen een spel doen, om inzicht te krijgen in de paardenwereld, gebaseerd op kolonisten, geloof ik........ Verward
Het was wel interessant, iedereen was alleen een beetje stil, en er waren ook alleen maar meisjes, echt grappig. Voelde me alleen wel een klein beetje oud.


Waren er trouwens nog Bokkers bij?


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 18:23

Viel wel mee, ben vorig jaar ook heen geweest, toen was het volgens mij drukker. Het was wel gezellig OK dan!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 18:41

Ik denk dat ik ook wel naar die meeloopdag ga...Maken we daar een mini-meeting van?Of een grote.....als er nog meer mensen gaan natuurlijk!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 13:46

Hee, wat grappig, jij was dus het meisje dat telkens aan het handelen was?Ik was het meisje......uhmm,ik had een spijkerbroek en een zwarte trui aan, en volgens mij zat ik twee plaatsen rechts van je (in groep 3).Ik vind het juist wel lekker dat je ook nog een andere kant op kan, je zit niet vast aan de paarden....dus in principe wel een betere kans op werk.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 14:08

Door alle activiteiten die je nu opnoemt krijg ik er eigenlijk ook wel meer zin in. Ik kijk namelijk een beetje op tegen de managementvakken,zijn die een beetje te doen. (voor mij, zonder wiskunde A2 of economie?).
Dus als je de opleiding in drie jaar doet,moet je stagelopen voordat je aan de opleiding begint?Enne,wat voor stage-adressen kun je een beetje verwachten?


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 15:16

Ik hoop dan dat ik het redt,ben namelijk echt slecht in economie. Maar ik denk wel dat ik het kan als ik het echt wil. Zijn er veel mensen die van het VWO afkomen?

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 15:32

Hmm,dan zit het er dus wel in dat ik de opleiding ook in 4 jaar moet doen. Misschien dat er nog wat te regelen valt Cool .Omdat ik dit jaar nog veel statistiek krijg,tenminste dat kreeg ik gisteren te horen.Weten jullie nog waar dat andere topic over deze opleiding gebleven is? Ik moet nog zoeken hoor Bloos! ,maar ben m nu ff kwijt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnnetteFlame, Trendiction en 8 bezoekers