mijn moppies

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 20:17

Ik heb vandaag Utrecht gebeld om een afspraak voor mijn hengst te maken. Zijn ballen gaan eraf. A.s. maandag moet ik hem brengen en hij blijft een klein weekje in het ziekenhuis. Ik kan gelukkig wel op bezoek bij hem... En mijn andere moppie is een beetje ziekig. Hij is acht maanden en heeft een snotneus. Hij heeft hem al 5 weken en vandaag is de dierenarst voor de tweede keer geweest, omdat het zo lang duurt. Deze week hoest hij ook een beetje, dus krijgt hij een kuurtje..snif..snif.. Allebei mijn moppies zijn dus zielig. Vooral seap volgende week in het ziekenhuis. Maar het is wel beter dat hij gecastreerd wordt, want hij werd een beetje vervelend. Ik hoop maar dat het goed gaat en snel genezen is. Huilen Huilen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:49

AUWWA, ballies eraf doet vast en zeker heeeeel zeer. Geef hem maar een extra knuffel van me als hij daar zielig staat te wezen. (ps. als hij terugkomt op stal de pin-ups van de mooie merries maar even weghangen, anders is dat zo gemeen!)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:51

aaah... wens ze beide maar beterschap van mij.....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:08

acherm... hij kan Pinky vragen hoe het voelt als zijn mannelijkheid afgenomen wordt }>

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:17

Huilen wens ze suc6 van mij een knuffel wat extra's en alle leuke dingen voor een paard Cool

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 09:02

Arme moppies!!! Ik hoop maar dat Dribbel gauw opknapt en dat Seapy zijn mannelijkheid niet al te erg zal missen! En dat ze maar heel lief voor hem zullen zijn in Utrecht...