Mn verzorg pony over auto gelopen, met foto!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Mn verzorg pony over auto gelopen, met foto!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 19:28

ik kreeg net te horen dat mn verzorgponys over de auto van iemand is gelopen!!
weet nog niet alle details maar auto is helemaal verkloot,
en de pony heeft zn been naar de knoppe... zo kreeg ik het net via msn te horen...
zal morgen meer details hebben.
hier de foto
Afbeelding
ik weet alleen dat ie los was gebroken...
morgen meer!!
groetjes Eline

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 20:21

hallo mensen..
even wat vraagjes hier beantwoorden.. het is idd mn verzorgpony, zat niemand in de auto stond zover ik weet gewoon geparkeerd.. weet verder nog niets, kon ze niet berijken.. ze zijn vandaag nog met de andere pony naar de geldersche geweest. hoop morgen even naar ze toe te gaan even kijken hoe het met de pony is... probeer zometeen ze nog even te bellen...
dan horen jullie het zoiezo morgen hoe het gebeurd is en hoe het met de pony is..

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 20:22

oja, richtje:
het is niet een van de ponys die je gezien hebt... daar zijn ze denk ik niet toe in staat. is een pony bij mn moeder in ede...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 21:44

De Update!
hier is dan het hele verhaal:
op stal doen ze altijd het weiland hek open als ze naar stal moeten het is zo'n 10 meter van het weiland, en dan krijgen ze voer in hun bak en stormen dan meteen naar hun eten.
de 1e pony Kingcreole liep (lees stormde) zo zn stal in.
Vlerk, onze jongste pony dacht bekijk het ik ga mooi niet naar stal, waardoor chico onze andere pony (de pony in kwestie)
mee ging.
helemaal door het dolle heen, op dat moment kwam de zoon van de eigenaars thuis samen met die vriend in de vriends auto. vlerk sjeesde als een gek langs de auto heen en rende zo het draad in.
chico daar integen kon er niet meer langs en werd verblind door de koplampen.. waardoor hij er overheen wou springen. wat nog zijn geluk is geweest. hij sprong en kwam daardoor op de motor kap terecht. met zn kop op de ruit. de 2 jongens die erin zaten zijn zich rot geschrokken.
pony viel van de kap af en sjeedse naar stal.
de 3e jongen was al daar al en moest de ponys binnen halen (ook een vriend van de zoon)(snappie Verward )
en die werd bijna door vlerk omver gelopen dus die lag ook met een gescheurde broek in het draad.
ze hebben meteen de eigenaars gebeld en die kwamen terug van de verjaardag.
toen ze de auto zagen dachten ze echt van dat heeft die pony nooit overleefd. en daar stond die met een beetje bloed op zn neus van het raken van de ruit en een snee in zn knie.
DA is geweest, heeft er 3 hechtingen in gezet en het verbonden. het was erg dik maar het werd al minder...
al met al. grote schrik, weinig schade...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 22:01

Anique_Vaandrig schreef:
dus als ik het goed begrijp lieten ze die pony's zonder begeleiding van de wei naar de stal lopen?

verschrikkelijk onverantwoord, sorry dat ik het zeg


tja. ik kan er niets aan doen, zo gaat het nu eenmaal daar. gaat altijd goed. 1 keertje fout en gelijk fataal kan er niets aan doen. normaal worden ze ook met 2 mensen naar binnen gehaald zodat een ze de goede kant op kan sturen maarja als je alleen bent gaat dat lastig...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 22:46

klaske"]
[quote="xx_Irisje schreef:
Bij ons mogen ze ookk zelf naar de uit de wei naar satl.. (een paar dan)
maar je gata geen 25 paarden met de hand binnen zetten als de stal 5 meter verder ligt!


hier sluit ik me bij aan
[/quote]

dankjullie wel. ik weet idd ook dat het onverantwoordelijk KAN zijn, maar als het al jaren goed gaat......
nouja ik stop maar met verdedigen.

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 08:19

Belker"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
het blijven dieren en er kan altijd iets fout mee gaan. Ik zou er niet eens aan durven beginnen!

Het zijn en blijven gewoonte dieren. Als ze het zo gewend zijn zijn ze het zo gewend.
Het is balen dat dit zo gegaan is, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
[/quote]
idd met autos en paarden is alles mogelijk.
helaas... het gebeurd...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 20:44

xx_Irisje"]
ja maar je kan neit zoveel anders. moet ook zeggen dat daar geen auto's naast staan
[/quote]

de auto stond er niet, hij kwam aanrijden.


[quote="Cheveyo schreef:
ik zou het niet fijn vinden als ze mijn paard met de meute mee zouden laten gaan hoor. Paarden zijn kuddedieren en volgen een ander. De een een andere weg dan kan de rest heel goed meegaan. Echt wel onverantwoord vind ik blij dat mijn paard daar niet staat. Raar dat ze zo snel een foto er van hadden maar dat het verhaal pas later kwam. Rare pony hoor, gelukkig is hij er nog goed vanaf gekomen. Laat die mensen maar een beetje nadenken met wat ze doen, zo krijg je nog meer ongelukken, het zijn wel dieren waar ze mee omgaan.

het was kiezen voor de pony. ze liepen met zn 3e, de 1e liep braaf naar stal en de 2e gaat de andere kant op.
dan nog maals. de eigenaren waren niet thuis en het werd door een vriend van de zoon gedaan. en hier werd al vaak genoeg gezegt. buiten dat ze kudde dieren zijn (ja dat weet ik nu wel) zijn het ook gewoonte dieren!
prima dat je het onverantwoord vind, maar het gaat al jaren goed. dat er nu net een auto aan kwam rijden KAN GEBEUREN
ik zal je ook nog even uitleggen. de foto kreeg ik al van de zoon van de eigenaren. later heb ik verhaal gehaald, want die jongen moest offline.
nadenken kunnen ze best. maar zoals ik al zeg als hun net aankomen rijden kunnen ze er weinig aandoen dat 1 keer ponys de verkeerde kant uitlopen!

sorry hoor, maar verlies mn geduld nog net niet.

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 23:19

Anique_Vaandrig"]
[quote="klaske schreef:
kan me voorstellen dat je je geduld verliest.
hoe je ook met je paard of pony omgaat, er is altijd wel iemand die kritiek heeft. beetje jammer


Niet alle kritiek hoeft negatief te zijn. je kunt het ook positief opvatten en van de reacties en het gebeurde leren!
[/quote]
dat doe ik ook zeker niet. maar om steeds het zelfde te moeten herhalen, ook blijf ik me verontschuldigen terwijl ik daar maar 1 x per week kom en ook met dit niets te maken heb gehad...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 15:44

Anique_Vaandrig"]
[quote="GillyZidane"][quote="Anique_Vaandrig"]
[quote="klaske schreef:
kan me voorstellen dat je je geduld verliest.
hoe je ook met je paard of pony omgaat, er is altijd wel iemand die kritiek heeft. beetje jammer


Niet alle kritiek hoeft negatief te zijn. je kunt het ook positief opvatten en van de reacties en het gebeurde leren!
[/quote]
dat doe ik ook zeker niet. maar om steeds het zelfde te moeten herhalen, ook blijf ik me verontschuldigen terwijl ik daar maar 1 x per week kom en ook met dit niets te maken heb gehad...
[/quote]

Dan hoef je het je toch ook niet aan te trekken?
[/quote]

kan er weinig aan doen maar toch doe k het Bloos! Bloos!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers