DILLEMA dilemma :S

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:57

ik vind om eerlijk te zijn al dat je hieraan had moeten dneken voordat je 'Ja' zei om Skip te verzorgen.
Je kunt het niet maken om zo snel al 'weg te lopen'.
Maar ik ben het wel met Michelle eens, bel die eigenaresse op, of kom wanneer zij er is en vraag wat ze van je verlangt. Leg haarzelf ook je probleem voor, dan weet ze in wat voor een schuitje je zit.
Ik vind dat je teveel waarde hecht aan het rijden, er is zoveel meer! En dat kun je leren door met Sanne en Speedy op te trekken. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de keuze maken. Veel succes ermee in elke geval.



Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:16

Ik ben het helemaal met Clita eens! Eerst vond je Oscar geweldig, nu niet meer en daarom ging je naar Sanne en Speedy.
Daar vond je het zo gezellig je voelde je meteen thuis, maar óók daar vind je het nu niet meer zo leuk.
Wat wil je nou? je moet voor jezelf leren knopen door te hakken, houdt jezelf niet steeds zo voor de gek! Weeg de nadelen en voordelen af en maak een beslissing, zo kan het namelijk niet verder gaan vindt ik!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berryz, GoogleAdsense, ogidni, sterregoud, Vagabondo en 32 bezoekers