Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Ik vind het echt belachelijk dat de reader uitspraken doet over de medische toestand van het paard en op basis daarvan ook nog therapieën etc aanraad.
Ik vind dat het terrein van een veearts, zeker níet van iemand die op (afstand?) een paard 'leest'.
Ik vind dat een reader die dat doet écht z'n boekje te buiten gaat!
Famke_93 schreef:Waarom is dat belachelijk?
Ze heeft het toch bij het rechte eind?
En een dierenarts moet eerts allerlei onderzoeken doen om hier achter te komen, dus scheelt weer in de portemonnee!
Heb zelf ook readings laten doen, heeft een hoop gescheelt, en de dierenartsen van tegenwoordig zijn ook niet allemaal zoals ze zich voor doen!
Arabesk schreef:Ik vind het echt belachelijk dat de reader uitspraken doet over de medische toestand van het paard en op basis daarvan ook nog therapieën etc aanraad.
Ik vind dat het terrein van een veearts, zeker níet van iemand die op (afstand?) een paard 'leest'.
sabje1985 schreef:zo wat een verhaal ik heb ook eens een reading gehad over mijn paard waar ook alles van klopte.Het is toch super dat er mensen zijn die zo'n gave hebben.Ik hoop voor je dat alles weer goed komt.