Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

adnariM

Re: Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:15

Hoe staat het er nu mee?

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 15:04

Hey,
Ja het gaat goed met hem. Er is een masseur geweest om alle spieren los te maken en die komt a.s. zaterdag nog een keer. Mijn zadel is op maat gemaakt. En ik denk dat ik volgende maand ofzo nog een keer een bloedonderzoek laat doen.
Ik ben langzaamaan weer begonnen met rijden. Vorige week zondag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer een buitenrit met hem gemaakt. Lekker met z'n tweetjes. Heerlijk vond ie dat. We moeten wel weer onderaan beginnen met trainen, maar dat gaat helemaal goed komen.

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:14

jeetje wat een verhaal
lijkt me heel moeilijk om te lezen knap dat je het zo op bokt zet!
onwijs veel sterkte Ach gut gelukkig gaat het beter met hem Lachen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:36

Ik vind het echt belachelijk dat de reader uitspraken doet over de medische toestand van het paard en op basis daarvan ook nog therapieën etc aanraad.

Ik vind dat het terrein van een veearts, zeker níet van iemand die op (afstand?) een paard 'leest'.

Ik vind dat een reader die dat doet écht z'n boekje te buiten gaat!

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:54

Arabesk schreef:
Ik vind het echt belachelijk dat de reader uitspraken doet over de medische toestand van het paard en op basis daarvan ook nog therapieën etc aanraad.

Ik vind dat het terrein van een veearts, zeker níet van iemand die op (afstand?) een paard 'leest'.

Waarom is dat belachelijk?
Ze heeft het toch bij het rechte eind?
En een dierenarts moet eerts allerlei onderzoeken doen om hier achter te komen, dus scheelt weer in de portemonnee!

Heb zelf ook readings laten doen, heeft een hoop gescheelt, en de dierenartsen van tegenwoordig zijn ook niet allemaal zoals ze zich voor doen!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:21

Famke_93 schreef:
Waarom is dat belachelijk?
Ze heeft het toch bij het rechte eind?
En een dierenarts moet eerts allerlei onderzoeken doen om hier achter te komen, dus scheelt weer in de portemonnee!

Heb zelf ook readings laten doen, heeft een hoop gescheelt, en de dierenartsen van tegenwoordig zijn ook niet allemaal zoals ze zich voor doen!

Rolleyes

een reader heeft over het algemeen geen medische opleiding genoten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:56

Arabesk schreef:

Beetje overdreven van je hoor. Knipoog

TS heeft blijkbaar een masseur en een zadelmaker laten komen. DA is geweest en komt binnenkort voor de tweede keer bloed afnemen.
Wat is hier nu zo "gevaarlijk" of "buiten het boekje gaan" aan? Dit zijn imo toch heel normale adviezen.
Daarbij 'doktert' de reader zelf absoluut niet en adviseerde er een DA bij te halen. Oók een prima advies, lijkt mij.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:28

Er zijn ook mensen die en reading laten doen ipv de VA laten komen, zie mijn post boven de jouwe...

Nagelbijten / Gniffelen

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:36

zo wat een verhaal ik heb ook eens een reading gehad over mijn paard waar ook alles van klopte.Het is toch super dat er mensen zijn die zo'n gave hebben.Ik hoop voor je dat alles weer goed komt.

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:43

sabje1985 schreef:
zo wat een verhaal ik heb ook eens een reading gehad over mijn paard waar ook alles van klopte.Het is toch super dat er mensen zijn die zo'n gave hebben.Ik hoop voor je dat alles weer goed komt.

Gelukkig zijn er meer mensen met deze ervaring!

Een reader doet geen medische uitspraken, ze voelen precies wat een paard voelt en geven je advies wat je er mee kan doen!
Wat je er mee doet moet je zelf weten!

Maar het is wel erg toevallig dat er meerdere mensen hier zijn die dit topic volgen die door een reading er achter zijn gekomen wat hun paardjes mankeren (waar 0onder ik zelf) en daar door een dierenarts konden inschakelen met het vermoeden van het probleem!

Dat bedoel ik met het scheelt in de portomonnee!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 22:56

Arabesk schreef:

Die reader die die uitspraken gedaan heeft had het toevallig wel bij het rechte eind.
Als jij het niet kunt waarderen dat iemand zoals ik erin geloof, moet je hier niet gaan posten. Heb respect voor de mensen die er wel in geloven en er wat mee kunnen. Ik heb door deze reading meer begrip voor mijn paard gekregen en zijn we meer een team geworden. Ik begrijp hem beter. De reader heeft mij echt geholpen.
Ik vind het jammer dat je dit zo post en dat je er zo over denkt. Misschien moet je het zelf eens een keer proberen om erachter te komen dat het niet werkt zoals jij het in gedachten hebt. Hou alsjeblieft je commentaar voor je, want ik heb er helemaal niets aan. Ik heb mijn verhaal hier neergezet om ook andere mensen te kunnen helpen. Ik heb er ook over gedacht om mijn paard te verkopen, maar in plaats van ervoor weg te lopen heb ik het probleem aangepakt en zijn we een hechter team als ooit tevoren.

Ik zeg nu niet dat iedereen een reading moet gaan houden, maar het is een manier om erachter te komen hoe je paard in zijn vel zit. En de een geloofd het wel en de ander niet. Maar alsjeblieft nogmaals, heb respect voor degenen die het wel willen geloven en die er wat aan hebben.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:10

Jee wat een verhaal, wat mooi om te lezen dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Hoe en wat ? Wat maakt dat uit, het heeft jou geholpen dus voor jou werkt het. En dan is het oke. Niet meer en niet minder.
Goed dat je eens een andere weg bewandeld heb.
Succes samen met je paard