veel geluk gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

veel geluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 01:46

vandaag reed ik mee in de les op tyson(kwpn 1.75m),hij is een vrolijke noot vooral het eerste kwartier........
we moesten galoperen met 2 tegelijk,voor mij ging dat paard bokken en die van mij vond dat een fantastisch spel! dus je kent het wel bokker de bok. bij de laatste bok vloog ik echt ver uit het zadel maar lande er wel weer in terug!raakte per ongeluk met de zweep zijn kont en hij raakte dus in paniek!als een raket vloog hij door de bak en er leek geen einde aan te komen,uiteindelijk na 2 kleine botsinkies met 2 gelukkig stevige ponies kwam hij tot stilstand. ik shaken joh! en hij stond wijdbeens! onder de indruk van zich zelf en van het schrikken.
de mensen in de kantine hadden open mondjes Bloos!
die mensen en ik zelf ook waren stomverbaasd dat ik daarop was blijven zitten!
als ik er nu aan terug denk lig ik in een deuk en vondt het even leuk om dit te vertellen. Haha!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 01:56

lekker een workout van het beessie gehad! gelukkig maar dat het goed is afgelopen dan! en dat er geen gewonden zijn gevallen haha..

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 03:01

Fijn dat je bent blijven zitten, als je er met die vaart vanaf was gestuiterd was het vast minder geweest! Achteraf gezien zijn dit soort dingen inderdaad altijd erg leuk en kan je er hartelijk om lachen... Gelukkig maar! Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:56

Kan hoor dat je bent blijven zitten en een geluk ook.... Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:00

zo een verhalen komen me bekent voor Tong uitsteken
we hebben bij ons op de manege 2 paarden en 1 pony die dat soms ook doen maar echt beginne tecrossen dan he niet normaal maarja als je daar op rijd weet je dat da kan gebeuren
nog maar goed ben je niet gevallen (lijkt me altijd heel pijnlijk als je van een paard valt die heel hard gaat)

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:01

Pff ik had er al afgelegen denk ik... Of me er laten afvallen haha Lachen Gelukkig geen ongelukken gebeurd! Maar goed van je dat je bent blijven zitten seg!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:02

moet een mooie show geweest zijn voor in de kantine Lachen

ik vraag me zelf ook altijd af hoe het er uitziet als m'n verzorgpaard er met een serie bokken vandoor stuift