Af en toe he......dan kun je ze wel wat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Af en toe he......dan kun je ze wel wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 22:11

Vanavond ging ik naar mijn pony en ik dacht ik ga haar lekker longeren. Maar helaas....bak binnen was bezet en aangezien de bak klein is en er nog drie mensen voor mij in moesten besloot ik in de buitenbak te gaan. Ik dacht van laat Rona even los in de bak en daarna longeren. Nou mevrouw wou zich dus niet meer laten vangen. Verward Ik heb er een half uur achter aan gelopen en iedere keer als ik in de buurt kwam rende ze weg. Boos! Ik dacht "weet je wat, dan laat ik haar zo wel bewegen zonder die longe". *LOL* Ik heb haar ongeveer een kwartiertje laten uitrazen en wou haar toen weer pakken maar weer hetzelfde verhaal. Mevrouw wou niet gevangen worden. Uiteindelijk maar iemand van stal er bij gehaald en nog een half uur met zijn tween erachter aan gelopen en toen had ik dr gelukkig te pakken.
Ik was me zo aan het ergeren op dat moment. Ze kan toch wel luisteren dacht ik. Ach gut
Maar nu kan ik er wel om lachen want het moet heel leuk uit hebben gezien zoals zij een spelletje met ons speelde Haha!

Rona, Linanda en Oackly



rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 11:57

Mijn pony had idd lol maar ik niet. Ga vandaag maar weer een nieuwe poging wagen en hopen dat ze zich nu wel laat vangen Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Blacky94, Christel1, Floko, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, jaap_2005, kwinney, martine096, MirjamRobin, Ptl4ever en 124 bezoekers